skal jeg være bekymret for min datter? hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

det kan jeg ikke det har jeg ikke penge til

Har du ikk venner eller familie i nærheden? Har du ikk penge til at tage en bus?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

Nu når du er ligeglad med alle vores forslag,hvorfor så dette panik drama??

Anmeld

13. marts 2013

Anitta J

Jeg er faktisk chokeret over hvor ligeglad du åbenbart er med din datter jeg havde ikke tøvet et sekund med at ringe til endten vagtlæge eller giftlinien

Anmeld

13. marts 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Forstår ikke helt hvad du vil med denne tråd når du åbenbart ikke har i sinde at tage nogle som helst råd til dig ???? Jeg ville uden at tøve ringe til lægen eller som andre skriver, til giftlinjen. 

Og siger de det skal tjekkes, så havde jeg fundet en måde at komme afsted

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har du ikk venner eller familie i nærheden? Har du ikk penge til at tage en bus?....

nej det har jeg ikke for kæresten har dankort med på job og har Ingen penge liggende. har os endnu en datter og det ville tage over en time at komme på sygehuset. men skriver en besked til min kæreste så må han prøve at ringe til lægen når han ser beskeden og evt komme hjem

Anmeld

13. marts 2013

LR85

Anonym skriver:

der er nok lige voldsomt nok det gør jeg ikke :-) har os puttet hende nu hun var rimelig sur så hun var træt

Voldsomt????

giftlinjen er en informationslonje man ringer til NETOP når nogen har indtaget deodorant, neglelak, rengøringsmidler og lign. 

De kan rådgive dig om hvordan du skal forholde dig

Anmeld

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Jamen så er der jo ikk andet for at du må kimme din kæreste ned - på et eller andet tidspunkt, skal han vel nok fatte at det er vigtigt !

Men ring til giftlinien, fremfor (undskyld mig) at komme med 'undskyldninger' for det ene og andet - der er jo ingen (endnu) der siger at du absolut skal på skadestuen ..

Anmeld

13. marts 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

nej det har jeg ikke for kæresten har dankort med på job og har Ingen penge liggende. har os endnu en datter og det ville tage over en time at komme på sygehuset. men skriver en besked til min kæreste så må han prøve at ringe til lægen når han ser beskeden og evt komme hjem

Hvad med en sms billet hvis det endelig var ??

Anmeld

13. marts 2013

helle85

Olivia's Moar skriver:

Jeg tænker, hvorfor al den panik - når man alligevel ikke vil have hjælp ?

Det skader jo ikke at ringe til giftlinien, jeg havde uden tvivl brugt to minutter af mit liv, hvis såfremt det kunne skade min datter .. Måske er rådet bare, at give hende en masse vand, for at fortynde 'væsken' - måske siger de 'på skadestuen med hende' - om ikk andet, er der grænser for, hvad man gør for sine børn ? Om det føles langt ude eller ej, gør man det så ikke bare ?

jeg havde nok også valgt at ringe. heller en gang for meget end en for lidt.

til ts hvis hun har fået forgiftning så vil jeg tro(uden dog at vide det) at der kommer symtomer lidt efter lidt og hvis du har lagt hende i seng så kan du jo ikke holde øje med hende,

hvis du ombestemmer dig er nr 82121212

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

prøv nu lige at slap af kan jo ikke nå at svare alle når jeg bliver overfaldet hele tiden med indlæg. skriver en besked til min kæreste så må han komme hjem og tage hende til lægen det var jo hans deo der lå og flød så må han vide hvad der er i den for jeg ved det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.