skal jeg være bekymret for min datter? hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Sabsy

isabellasmor skriver:

Hvad med en sms billet hvis det endelig var ??

Tror du kender svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Muffinmus

Tag imod et godt råd her
Næste gang dit Barn spiser ting eller kommer noget i sin krop der IKKE skal være de,små ring til lægevagten eller egen læge med det samme.Brug ikke tiden på at spørge tilfreds herinde,for ER det giftigt kan du ende med et meget sygt barn eller værre.....
Som mor skal du simpelthen reagere hurtigere desværre.
Fint du i det her tilfælde endte med at ringe, men det skal være det første du gør næste gang.
Grunden til at folk tror du er ligeglad er netop dine undskyldninger for ikke atringe,ikke at tage til lægen.
Ingen penge...dur ikke, ens børns sikkerhed kommer bare ALTID i første række, så må man banke på naboens dør og sige det er et nødstilfælde om nødvendigt.

Anmeld

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

mange er mine indlæg blev måske os misforstået en del da jeg er virkelig passer til at stave.

Nææ, synes faktisk du staver fint - tror mere det er måden du udtrykker dig på skriftligt, og måden vi læser det på, der sikkert er blevet misforstået ..

Som jeg læste dine indlæg, tænkte jeg 'puha, hun er da godt nok ligeglad med alle de råd, på trods af, at hun beder om dem' - men det var du jo så ikk alligevel

Men tænker, en anden gang lignende sker, så ring til lægevagten med det samme - mange ting kan klares pr. telefon, og det er det de er der for, heller for meget end for lidt ..

Tro mig ! Første gang min datter havde højt feber, snakkede jeg med vagtlægen mindst 5 gange, for at få råd og vejledning

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Nææ, synes faktisk du staver fint - tror mere det er måden du udtrykker dig på skriftligt, og måden vi læser det på, der sikkert er blevet misforstået ..

Som jeg læste dine indlæg, tænkte jeg 'puha, hun er da godt nok ligeglad med alle de råd, på trods af, at hun beder om dem' - men det var du jo så ikk alligevel

Men tænker, en anden gang lignende sker, så ring til lægevagten med det samme - mange ting kan klares pr. telefon, og det er det de er der for, heller for meget end for lidt ..

Tro mig ! Første gang min datter havde højt feber, snakkede jeg med vagtlægen mindst 5 gange, for at få råd og vejledning

ja måske omformulere jeg mig forkert men alt det bedste til min datter tro mig. synes bare det til tider kan være hårdt at jeg står med det hele alene

Anmeld

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

ja måske omformulere jeg mig forkert men alt det bedste til min datter tro mig. synes bare det til tider kan være hårdt at jeg står med det hele alene

Kender følelsen - her arbejder kæresten på Sjælland, mens jeg arbejder i Århus, bor i Randers, DP i Randers, en hund der skal passes, mad der skal laves, osv., osv .. Har dog bilen herhjemme, det hjælper en del !

Har dog et godt netværk der står der, hvis det brænder på, hvilket hjælper - om ikk andet i forhold til at stresse ..

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Kender følelsen - her arbejder kæresten på Sjælland, mens jeg arbejder i Århus, bor i Randers, DP i Randers, en hund der skal passes, mad der skal laves, osv., osv .. Har dog bilen herhjemme, det hjælper en del !

Har dog et godt netværk der står der, hvis det brænder på, hvilket hjælper - om ikk andet i forhold til at stresse ..

ja har da heldigvis os bilen de fleste dage men i dag tog kæresten bilen på job i stedet For hans scooter pga sne vejret. men vi kan ikke rigtig undvære hans penge er kun selv på kh så han skal helst ikke have for mange syge dage da vi ikke har råd til hvis han blev fyret. og samtidig med jeg har en depression og angst for andre mennesker gør det ikke nemmere :-)

Anmeld

13. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

det kan jeg ikke det har jeg ikke penge til

Ikke penge til? Når det gælder ens børn som skal på skadestuen bliver man altså nødt til at finde penge til det og spare på noget andet. Nu har jeg ikke læst hele tråden men man gør altså ALT for sine børn!

Anmeld

13. marts 2013

bonnie81

hej

jeg vil,bare sige ring bare ti

l giftlinjen de er søde har selv haft ringet der et par gange bare for en sikkerheds skyld det tager i,gen tid og så kan du sove trygt

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Ikke penge til? Når det gælder ens børn som skal på skadestuen bliver man altså nødt til at finde penge til det og spare på noget andet. Nu har jeg ikke læst hele tråden men man gør altså ALT for sine børn!

så burde du nok have læst hele tråden hvis du skal kommentere så havde du set jeg havde skrevet at min kæreste har vores dankort med på job og alle vores penge er på kortet. nu har jeg vist forklaret det nok gange

Anmeld

13. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

så burde du nok have læst hele tråden hvis du skal kommentere så havde du set jeg havde skrevet at min kæreste har vores dankort med på job og alle vores penge er på kortet. nu har jeg vist forklaret det nok gange

Har netop lige læst hele tråden og vil bare sige at det var godt at du ringede til lægen. Men den der med at din kæreste havde både bil og dankort er stadig ingen undskyldning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.