FrkDitte skriver:
Det er nogen supergode ting du skriver.. dejligt med et indlæg hvor jeg ikke skal forsvare mit valg igen og igen.. Der er ikke så mange der faktisk har svaret på det jeg har spurgt om, men i stedet fokuseret på mit valg af fødsel.
Jeg tror jeg vil skrive alle mine spørgsmål og bekymringere ned og så tage den med JM.
Endnu engang tak for svar 
D.
Undskyld jeg lige citerer dit svar til en anden, men jeg har læst hele tråden og størstedelen af indlæggende er svar på lige præcis hvad du beder om. Erfaringer med valg af ks og om det kunne lade sig gøre. Ja, nogle få vælger at komme med sin mening om hvad de synes du BØR gøre, men det er da langt fra de fleste
Grunden til at folk, mig selv inklusive, kommer med beskrivelser af deres ks forløb er fordi at det jo ikke er den naturlige måde at føde på, og det giver nogle "ar" i flere betydninger. Det er for at sige, at et ks ikke nødvendigvis er den "nemme udvej", forstå mig ret er helt klar over at det ikke er det det handler om for dig. Men jeg synes ikke man kan tage en beslutning uden at have indsamlet lidt viden
Anmeld