FrkDitte skriver:
Det er lige dit indlæg jeg har ventet på 
Det med at være ydmyg er desværre noget jeg godt kan finde på at være.. specielt når der står en som er bedrevidende foran mig...
Men jeg må bare høfligt, men bestemt stå fast.. 
Jeg har også kun hørt at de skulle være supersøde på Hillerød..
Tak for dit svar 
og held og lykke med dit kejsersnit
det er jo snart...
Ps: Ved du om man selv skal ringe ind og bestille tid til 1. jordemoderundersøgelse eller kommer der brev? Jeg har nemlig ikke modtaget noget endnu...
D.
Ja, jeg er også eget ydmyg af natur, og fik heller ikke sagt det tydeligt nok i starten, hvilket resulterede i, at jeg til sidst måtte ringe og forklare en jordemoder på Hillerød vigtigheden af at blive taget alvorligt, og at det faktisk gik gevaldigt ud over mit helbred at jeg endnu ikke havde fået en afklaring på mit fødselsforløb.
Derefter gik det hurtigt, og jeg fik en samtale med overlæge i uge 34 hvor jeg endelig fik afklaring, og hvor det så ogsåviste sig, at han lå med rumpen nedad inde i maven.
Selv tak
Da jeg læste dit indlæg, og nogle af de efterfølgende svar, kunne jeg tydeligt genkende min egen situation! Jeg ved ikke hvorfor det er så tabu at ønske kejsersnit. I siste ende handler det jo om hvilken fødsel der er bedst for en selv, og hvordan man bedst muligt kommer ud på den anden side og kan tage sig godt af sit barn 
Jeg mener at jeg fik brev automatisk fra jordemoderen efter jeg havde været til første lægetjek hvor vandrejournalen blev lavet.
Også held og lykke til dig. Håber der kommer en update på dit forløb? 
Anmeld