Min mand har forladt mig. (lang) :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Opdatering: vi har fået snakket lidt sammen, men er stadig langt fra enige! Han har nu sagt at hvis ikke vi skal gøre det, vil han have ham i tyrkisk skole. 

Nu synes jeg det går over til at blive afpresning. Lidt: pest eller colera. Noget skak du vælge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Kan det være hans familie der ligger Press på ham?

Hvor må det være en svær situation

Er sikker på at der i hvert fald er nogen som har snakket med ham!

Anmeld

10. marts 2013

2721

Anonym skriver:

Er sikker på at der i hvert fald er nogen som har snakket med ham!

Jeg synes det er dybt forkert af ham, men tænker han må være i en meget presset situation. Jeg håber for særligt jeres dreng skyld at i kan finde en løsning. Men hvor er det trist at familie udefra skal presse på på den måde

Anmeld

10. marts 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Opdatering: vi har fået snakket lidt sammen, men er stadig langt fra enige! Han har nu sagt at hvis ikke vi skal gøre det, vil han have ham i tyrkisk skole. 

Snak er godt... 

Mmm, tyrkisk skole... Ved intet om dem, andet end skolerne i Tyrkiet... Har vi tyrkisk skole i Danmark??

Nu er han kun 2, så det var nok en snak jeg ville vente med, hvis i har en tyrkisk skole i nærheden... Igen, så skal han i børnehave først, hvad nu hvis han ikke vil i tyrkisk skole fordi alle hans legekammerater går i alm. Folkeskole??

håber virkelig i finder en løsning, så i begge bliver glade, og tilfredse... 

Anmeld

10. marts 2013

Carina:-)

LilleNyPåVej skriver:

Åh gud, gider næsten ikke og kommentare hvad du skriver - hvorfor skal kvinder herinde altid gøre tingene meget meget værre end hvad man egentligt skriver? 

Selvfølgelig er det ikke i orden med tvangsægteskaber og æresvold og omskæring er heller ikke i orden hvis det endelig skal være. Men nu er det engang sådan de lever deres liv i de muslimske lande. Og for mit vedkommende er en troende "mere vigtig" end en ikke-troende hvis man kan sige det sådan - det er hele deres liv, de fleste bruger nat og dag på deres religion.

Jo jo men hun accepterede jo ligeså meget han synspunkt, ikk?

Har selv en kæreste der er omskåret, så kan ikke se det videre problem i omskæring, han syntes det er fint. Og tror det er sjældent man møder en mand der hader at han er omskåret.

Ja der kan være komplikationer, men det kan der sku ved så meget, selv en operation for en brækket arm kan give komplikationer. Og så længe det foregår under ordentlige forhold,  forhold vi er så heldige og have i Danmark, ja så herre gud. 

Og ser tit problemet. Danskere der gifter sig med udlændinge og vupti så er de ikke enige om tinegne eller ændre hele tiden mening. Ja men det har de altså selv valgt og de ved hvad de går ind til.

Og hvad så? Jeg har selv udenlandske venner der spiser svinekød og hvad ved jeg, men nu er hun altså sammen med en der går op i disse ting, og det må hun da have vidst fra starten?

Men det er jo min mening  

Min pointe er at han jo gik med på aftalen om at de skulle vente til barnet selv kunne give sin mening,

Så nej hun var jo netop ikke klar over hans synspunkt.

Man må jo gå udfra at det ens partner siger gælder eller hvad?

Anmeld

10. marts 2013

Phoenix

Anonym skriver:

Det lyder lidt som om han langsomt vil presse flere og flere af ting igennem - for egen skyld. Og gøre dette igennem følelsesmæssigt pres overfor dig. Det er lidt som om han siger "my way or the highway." 

Du må så gøre op med dig selv hvad du finder bedst for jeres søn og hvordan de forskellige ting vil præge ham. 

Håber du finder ud af det bedste for jer

Anmeld

10. marts 2013

1990h

Aisha skriver:

Omg, hvor er du barnlig.  Du er virkelig god til at fordreje ordene til din fordel. Bare bliv ved hvis det gør dig lykkelig.

Fordreje ordene? Du skrev til mig at nogle gange måtte man bukke og neje for sin mand. At jeg så gentager det for en bruger ændre jo ikke på at det var det du skrev.

Så kan ikke se hvordan jeg fordrejer noget og an da slet ikke til min fordel.

Anmeld

10. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Hold da op. hvor kom den lige fra smiler.

Det lyder til det bliver svært for jer at blive enige.
Jeg erklære mig dog stadig enig med dig. jeg syntes det flot du holder på dit valg og lytter til dit hjerte. Den med at du vidste hvad du gik ind til er noget fis. For han vidste også hvad han gik ind til ved at gifte sig med en dansk kvinde. ingen tro er bedre end den anden

Du får massere held og lykke herfra endnu engang.

Anmeld

10. marts 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Okay. Så du synes simpelthen det er okay at gøre mig til enlig mor pga omskæring - hvor herre til hest!!!!

Nej men det har du jo selv valgt ved at sige nej.

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nej men det har du jo selv valgt ved at sige nej.

Ja ja. Det er fint. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.