Min mand har forladt mig. (lang) :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Ja ja. Det er fint. 

hvad er det for en måde at svare folk på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvad er det for en måde at svare folk på

Undskyld mig. Hvor kom den lige fra? Hvad i alverden svarer du på hedes vegne for? Jeg føler mig stødt over hendes mening omkring mit valg af ægtefælle. Derfor svarer jeg kort, da jeg ikke ser nogen mening i at begynde at diskutere med hende. 

Anmeld

10. marts 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Ja ja. Det er fint. 

Hold da op. Måske du skulle lade være med, at stille spm i et åbent forum hvis ikke du kan tåle at høre andres meninger. Fik du det bedre af at være nedladende?

Anmeld

10. marts 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Undskyld mig. Hvor kom den lige fra? Hvad i alverden svarer du på hedes vegne for? Jeg føler mig stødt over hendes mening omkring mit valg af ægtefælle. Derfor svarer jeg kort, da jeg ikke ser nogen mening i at begynde at diskutere med hende. 

Måske du så skulle lade være med at stille spm hvis du kun ville have rygklapning?

Anmeld

10. marts 2013

Loa

Anonym skriver:

Opdatering: vi har fået snakket lidt sammen, men er stadig langt fra enige! Han har nu sagt at hvis ikke vi skal gøre det, vil han have ham i tyrkisk skole. 

Bare det han siger sådan, tænker jeg når han først har fået sin vilje vedr omskæring, hvordan ved du så han ikke bare vil forlange at få sin vilje med den tyrkiske skole efterfølgende??

Anmeld

10. marts 2013

jydeinden

Anonym skriver:

jeg svarer skam ikke på nogens vegne jeg undre mig på MINE vegne.. og som jeg læser det siger hun at du burde vide at nogle muslimske mænd sætter krav om at der er visse religiøse tiltag der skal gennemføres, og det er sådan set også rigtigt hvilket flere af brugerne også har bekræftet. om man er enig eller uenig med din mand er en anden side af sagen.

Anmeld

10. marts 2013

Loa

Lullaby skriver:

Nej men det har du jo selv valgt ved at sige nej.

Er da godt nok noget fis at skrive. Er vel for fanden da ikke kun hende som har valgt en partner. Han har vel også gjort sig nogle tanker omkring valget af en ikke troende partner....

Og hvis hun bliver enlig mor pga han vil ofre dem begge pga sådan noget, ja så tror jeg da godt nok det er det bedste for hende og sønnen....

Anmeld

10. marts 2013

Loa

jydeinden skriver:

jeg svarer skam ikke på nogens vegne jeg undre mig på MINE vegne.. og som jeg læser det siger hun at du burde vide at nogle muslimske mænd sætter krav om at der er visse religiøse tiltag der skal gennemføres, og det er sådan set også rigtigt hvilket flere af brugerne også har bekræftet. om man er enig eller uenig med din mand er en anden side af sagen.

Og han har valgt en ikke religiøs partner???? Men det skal vi bare se bort fra eller hvad???

Anmeld

10. marts 2013

jydeinden

Loa skriver:

Og han har valgt en ikke religiøs partner???? Men det skal vi bare se bort fra eller hvad???

hvis du læste mit tidligere indlæg ville du vide at jeg absolut er imod omskærring uden grund. Så nej jeg mener ikke man skal se bort fra at den ene ikke er religiøs, men jeg ville ALDRIG nogensinde gå i et forhold med et menneske hvis jeg var den mindste smule i tvivl om manden eller hans familie var religiøs for det giver kun stridigheder.

Anmeld

10. marts 2013

Loa

jydeinden skriver:

hvis du læste mit tidligere indlæg ville du vide at jeg absolut er imod omskærring uden grund. Så nej jeg mener ikke man skal se bort fra at den ene ikke er religiøs, men jeg ville ALDRIG nogensinde gå i et forhold med et menneske hvis jeg var den mindste smule i tvivl om manden eller hans familie var religiøs for det giver kun stridigheder.

Nej okay fint så er vi enige.

Forstod ikke det var sådan du mente det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.