Jo, det var vi. Men valgte i stedet at gå på kompromis med noget andet, så som ingen svinekød ingen omskæring! Vi havde også en aftale fra start at han skulle spise svinekød. Så at han ikke skal have svinekød er også en stor ting for mig.
Jamen så er der jo også 2 ting du egentligt har godkendt men taget fra din mand igen. Både svinekød og omskæring, ikk? Begge noget i havde aftalt fra start, og nu er du så sur over at der er nogle der ikke gider og holder med dig men istedet din mand?
Der bliver sagt at SÅ troende er din mand ikke. Jamen det er jo i og for sig lige meget når disse ting var vigtige for ham og i havde aftalt det på forhånd. Du må da have vidst at en troende mand har nogle grundlæggende livsprincipper og forhåbninger for hans fremtid?
Og jeg har det virkelig sådan at hvis man ikke er troende, ja så helliger man sig til sin egen holdning og mening, du gav din mand omskæring og svinekød allerede fra start, ergo gav du dig over til den holdning og mening at det var fint - en holdning og mening din mand altid har haft.
Du spurgte efter vores meninger og du fik min - du behøver ikke kalde mig barnlig eller andet (et andet indlæg), men vi kan sige at det er hver vores mening 
Anmeld