Min mand har forladt mig. (lang) :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

jydeinden

Loa skriver:

Nej okay fint så er vi enige.

Forstod ikke det var sådan du mente det...

hehe i orden du spørg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Carina:-) skriver:

Min pointe er at han jo gik med på aftalen om at de skulle vente til barnet selv kunne give sin mening,

Så nej hun var jo netop ikke klar over hans synspunkt.

Man må jo gå udfra at det ens partner siger gælder eller hvad?

Citat: " Muslimer bliver jo omskåret og inden jeg blev gravid sagde jeg at vores lille dreng også skulle det"

Ergo var de jo enige fra starten, ikk?

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Citat: " Muslimer bliver jo omskåret og inden jeg blev gravid sagde jeg at vores lille dreng også skulle det"

Ergo var de jo enige fra starten, ikk?

Jo, det var vi. Men valgte i stedet at gå på kompromis med noget andet, så som ingen svinekød ingen omskæring! Vi havde også en aftale fra start at han skulle spise svinekød. Så at han ikke skal have svinekød er også en stor ting for mig. 

Anmeld

10. marts 2013

Lullaby

Loa skriver:

Er da godt nok noget fis at skrive. Er vel for fanden da ikke kun hende som har valgt en partner. Han har vel også gjort sig nogle tanker omkring valget af en ikke troende partner....

Og hvis hun bliver enlig mor pga han vil ofre dem begge pga sådan noget, ja så tror jeg da godt nok det er det bedste for hende og sønnen....

Hvis jeg syntes at det var fis så havde jeg nok ikke skrevet det. Hold lige øjnene på bolden og ikke spilleren..

Så vidt jeg læser mig til det så blev de enige INDEN de fik bebse at han skulle omskæres. Dvs. at han rent faktisk går ind på det her med de forudsætninger der nu er.

At hun ændrer mening undervejs er da noget juks. Også fordi det er en vigtig del af hans kultur..

Anmeld

10. marts 2013

Loa

Lullaby skriver:

Hvis jeg syntes at det var fis så havde jeg nok ikke skrevet det. Hold lige øjnene på bolden og ikke spilleren..

Så vidt jeg læser mig til det så blev de enige INDEN de fik bebse at han skulle omskæres. Dvs. at han rent faktisk går ind på det her med de forudsætninger der nu er.

At hun ændrer mening undervejs er da noget juks. Også fordi det er en vigtig del af hans kultur..

Jeg går da overhovedet ikke efter "spilleren"..

Synes da det er noget fis at skrive.

Måske er det ikke fair at hun har sagt ok til det fra start af og så ændre mening, men synes da hans opførsel efterfølgende er mega barnlig og giver mig da ingen grund til at hun skal gå på kompromis med noget hun har det så dårligt med....
At mishandle et barn pga en åndsvag tro, helt ærlig. Og ja jeg skriver åndsvag tro, og det havde jeg også skrevet hvis det var den kristne tro det ville have man gjorde sådan...

Anmeld

10. marts 2013

Lullaby

Loa skriver:

Jeg går da overhovedet ikke efter "spilleren"..

Synes da det er noget fis at skrive.

Måske er det ikke fair at hun har sagt ok til det fra start af og så ændre mening, men synes da hans opførsel efterfølgende er mega barnlig og giver mig da ingen grund til at hun skal gå på kompromis med noget hun har det så dårligt med....
At mishandle et barn pga en åndsvag tro, helt ærlig. Og ja jeg skriver åndsvag tro, og det havde jeg også skrevet hvis det var den kristne tro det ville have man gjorde sådan...

Jeg siger heller ikke, at jeg synes omskæring er ok. Faktisk synes jeg det er noget forfærdeligt noget. Men det er nu engang deres tro.

Ja han er da barnlig når han pludselig siger, at deres barn skal i den tyrkiske skole ud af det blå men jeg forstår slet ikke hvad de 2 ting har med hinanden at gøre? Hvorfor går de 2 ting hånd i handske?

Men vi 2 bliver slet slet ikke enige og sådan som du skriver gider jeg rent faktisk heller ikke argumentere for min mening længere.

Så du må have en fortsat god aften

Anmeld

10. marts 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk den gode debatstil, piger! Selvom I ikke er enige, skal tonen stadig være sober og med respekt for andres holdning!

VH Staff

Anmeld

10. marts 2013

FruStolpe

Tror sgu jeg havde losset ham i nødderne, sikke en paphat.

Han fortjener dæleme hverken kone eller barn.

Hvordan filan kan han komme efter 2+ år og lige pludselig finde ud af at nu skal knægten skisme da lige en tur under kniven (som er et helt andet emne, som jeg ikke vil komme ind på her)

Det er bare for sent. Basta.

Stort

Anmeld

10. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Lullaby skriver:

Nemlig 

Anmeld

10. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Jo, det var vi. Men valgte i stedet at gå på kompromis med noget andet, så som ingen svinekød ingen omskæring! Vi havde også en aftale fra start at han skulle spise svinekød. Så at han ikke skal have svinekød er også en stor ting for mig. 

Jamen så er der jo også 2 ting du egentligt har godkendt men taget fra din mand igen. Både svinekød og omskæring, ikk? Begge noget i havde aftalt fra start, og nu er du så sur over at der er nogle der ikke gider og holder med dig men istedet din mand?

Der bliver sagt at SÅ troende er din mand ikke. Jamen det er jo i og for sig lige meget når disse ting var vigtige for ham og i havde aftalt det på forhånd. Du må da have vidst at en troende mand har nogle grundlæggende livsprincipper og forhåbninger for hans fremtid?

Og jeg har det virkelig sådan at hvis man ikke er troende, ja så helliger man sig til sin egen holdning og mening, du gav din mand omskæring og svinekød allerede fra start, ergo gav du dig over til den holdning og mening at det var fint - en holdning og mening din mand altid har haft.

Du spurgte efter vores meninger og du fik min - du behøver ikke kalde mig barnlig eller andet (et andet indlæg), men vi kan sige at det er hver vores mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.