Det har jeg intet imod. Min datter er 18 mdr og vinker og siger "Hej Hej" til alle - faktisk bliver hun lidt småfornærmet hvis der ikke bliver svaret 
Fremmede må gerne røre mit barn, hvis de synes hun er sød og slet ikke kan lade være så værsgo
- Aya har intet imod fremmede, bliver ikke sur eller ked af det. De gange jeg har oplevet nogle ae hende på kinden eller i håret osv har hun smilet stort, sagt ae ae og to gange har hun faktisk aet igen
- og engang i Føtex var hun ved at løbe væk, da jeg stod i kø, men en sød ældre dame lidt længere nede i køen tog hende i hånden og førte hende tilbage til mig (skal lige siges at jeg kunne se min datter hele tiden)
Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere hvis jeg havde et barn der var utryg ved det, tror bare jeg ville sige stille og roligt, at han/hun ikke er så tryg ved fremmede. Ville ikke hidse mig op, der er ingen grund til, at være med til at skræmme ens eget barn, fordi man selv er utryg. Selvfølgelig bliver ungen bange for fremmede hvis mor pisker en stemning op hver gang en fremmede nærmer sig
Men sådan er vi jo allesammen heldigvis forskellige 
Anmeld