Valle81 skriver:
Ja selvfølgelig kan man da vise det uden at rør, men nu er det jo altså fåtallet der rører ved andres børn, og hvis de gør, så går der nok ikke noget af nogen over det.
Selvfølgelig er der nogen, der ikke kender grænsen, fx, som det en skriver med at tage sutten fra barnet. Men fordi folk ikke kender grænsen, så kan jeg ikke gå i selvsving over det.
Og jeg kalder det ikke sart, så du behøver ikke synes, det er skræmmende. Jeg synes derimod det er skræmmende, at folk herinde læser ting der ikke står. Jeg skriver, at jeg ikke er sart på det punkt. Sagt, som i samme venging, at jeg ikke er sart, når det kommer til at snakke om lort mens jeg spiser. Så mere i ordet sart er der bestemt ikke.
Undskylder hvis jeg har læst det forkert - set i det eksempel med lorten kan jeg godt se, at det at du ikke er sart på det område, kan godt betyde, at du ikke nødvendigvis mener andre med en anden holdning er sarte
Vil så sige, at det er lidt nemt at sige man ikke går i selvsving, hvis man ikke har fået utallige indkøbsture ødelagt, fordi en eller anden lige skulle røre - selvom man prøver med stofble, regnslag m.m at skærme hende i barnevognen. For ja min pige reagerer, og jeg håber det bliver bedre med tiden, men indtil da, ville jeg bare gerne kunne gå i fred med hende. Og vil sige det er ikke min opfattelse, at det er de færreste - måske fordi de sker en ud af to gange, hvor vi handler ind.
Er nødt til at hoppe ud af debatten, da jeg nu har en vågen fremmedsky pige, der kræver min opmærksomhed
Anmeld