Prisen for den dårligste mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Carina:-)

bøllen skriver:

Jeg har den holdning, jeg tror ikke på han gør det her for sjovt. Der må være en grund. Det handler ikke om at prøve grænser af, når det har stået på i 4 mdr.

jeg ved ikke hvornår han kan flyttes. Da jeg først nævnte det kunne han flyttes fra dag til dag, nu kan han ikke.

jeg har sagt han har sidste dag fredag så må han blive hjemme til han kan starte det nye sted. Jeg kan og vil ikke aflevere ham når han er så ked af det.

så må jeg håbe det bliver bedre i den nye ellers er jeg på herrens mark.

Vores flyttede gruppe,og vi fik en dreng som blomstrede op og ville ikke med hjem.

Der er jo noget helt galt siden han reagere sådan den lille mand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

bøllen

Nemesis skriver:

men så kan hun jo vælge at beholde jeres dreng i månedsvis og modtage betaling...uden det hjælper jer?!

Nej det kan hun ikke .

det der ligger i det er at vi skal opsige hans plads . Der er 1 mdr opsigelse . Så spørgsmålet er om vi må sige ham op pr d 15 eller d 1 .

er det den 1 kan vi jo først sige op om en lille måned og det betyder at han skal være der i 2 mdr mere .

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

Monica P skriver:

Nej det er du ikke.

Du tænker på hvad der er bedst for DIT barn og det gør dig til den bedste mor dit barn kunne drømme om at have.

Monica

Mange tak :-)

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Årh søde altså
Som ofte før er du alt for hård ved dig selv! Du er en fantastisk mor og Silas er heldig at have lige netop dig
Du lytter til ham og bekymre dig. Havde du været en dårlig mor ville dette jo ikke have påvirket dig så meget.
Stol på dig selv og kan kun sige at det glæder mig at læse at du tager ham ud nu. Det skal nok gå. Lige nu virker det hele nok som noget l**t, men det skal nok blive godt.
Jeg synes du er så stærk at du står fast og siger fra.
Kæmpe kæmpe kram<3
Charlie sover næsten, så har du brug for en snak skriver du bare jeg burde have ro 1times tid

Tak søde

jeg ved det godt :-( du har ret . Men hold nu fast mit hjerte bløder virkelig - om som vi har snakket om før . Tvivler jeg på hvor meget mere jeg kan klare .

tak for tilbudet - vil gerne have det tilgode . Kan p.t slet ikke snakke om det uden at græde .

har besluttet at hente ham nu og så skal han ikke derover mere . Det kan og vil jeg ikke byde ham

har været frusteret længe nok og har virkelig prøvet uden virkning

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

Carina:-) skriver:

Der er jo noget galt,han trives jo ikke!

Min søn på nu 15 var ligesådan som knap 4 årig.

Ifølge bh trives han,og vi var bare pylrede.

En dag kom storesøster gående forbi og så 4 andre drenge der lå overn på vores dreng.

Laaang historie kort-Vores lille dreng blev udsat for massiv mobning og vold af 4 andre drenge,

Din dreng fortæller med alt tydelighed at han ikke trives,om det er de andre børn eller de voksne er jo uvist -men han trives ikke!

Har du nogen som helst mulighed for at stoppe ham dernede nu,synes jeg du skylder ham det.

Puh får helt ondt i maven ved tanken om din lille dreng 

Og stakkels dig 

Er helt enig med dig - et eller andet er der galt .

nægter at tro på at han gør det her for sjovt - han viser så tydeligt han ikke vil derover . Men det vender bare når han er der over . Når jeg henter skal vi hjem nu og det kan kun gå for langsomt . Snakker jeg bryder han i gråd . Og hiver i mig til vi går . Siger han vil hjem .

men de siger han er glad og trives i løbet af dagen

jeg går hjemme så beholder ham hjemme til han kan starte i den anden børnehave

det her kan og vil jeg ikke mere . Og p.t er sagen kørt i hårdknude så har slet ikke lyst til at aflevere ham

Anmeld

6. marts 2013

2721

bøllen skriver:

Tak søde

jeg ved det godt :-( du har ret . Men hold nu fast mit hjerte bløder virkelig - om som vi har snakket om før . Tvivler jeg på hvor meget mere jeg kan klare .

tak for tilbudet - vil gerne have det tilgode . Kan p.t slet ikke snakke om det uden at græde .

har besluttet at hente ham nu og så skal han ikke derover mere . Det kan og vil jeg ikke byde ham

har været frusteret længe nok og har virkelig prøvet uden virkning

Det lyder som en god ide

Selvfølgelig må du have det tilgode du siger bare til

Jeg forstår dig godt! Håber i kan få en hyggelig eftermiddag og glæd dig over at han aldrig behøver komme derhen igen.

Kæmp knus

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

bøllen skriver:

Nej det kan hun ikke .

det der ligger i det er at vi skal opsige hans plads . Der er 1 mdr opsigelse . Så spørgsmålet er om vi må sige ham op pr d 15 eller d 1 .

er det den 1 kan vi jo først sige op om en lille måned og det betyder at han skal være der i 2 mdr mere .

imå kunne sige op pr. d. 15...det kan vi og kommunernes regler er vel det samme. men det burde du kunne se på kommunens hjemmeside.

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

Nemesis skriver:

imå kunne sige op pr. d. 15...det kan vi og kommunernes regler er vel det samme. men det burde du kunne se på kommunens hjemmeside.

Jo det kan vi. Men er sku gal for snakkede jo netop med hende d 24 og der sagde jhumn INTET. Men der kunne han flyttes fra dag til dag. Igår kunne han så flyttes efter påskeferien og idag han der et brev han kunne starte i den nye d 16.

sådan en ko.... Sagde til hende syntes det var sørgeligt hun tog det sådan på vej, og blev sur og det nu havde konsekvenser for knægten.

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

Nemesis skriver:

jo men lederen må jo ikke trække den længere end højst nødvendigt..og kan hun få et barn ind, så burde du jo kunne flytte med det samme.

Jeg tænker at det er vigtigt for pladsanvisningen af vide han ikke længere går der, så de også kan være med til at skubbe på. Du burde jo i hvertfald kunne opsige fra d. 15. marts..og hvis de ellers er velvillige allerede fra d. 1 marts, således at du i hvertfald skal have en ny plads fra den første.

Her fik jeg faktisk lov til at tage Jonas ud med 3 dages varsel...og det havde intet at gøre med vores leder. Det var suverænt pladsanvisningen der bestemte det.

Hvordan kunne i få ham flyttet med så kort varsel ???

her er lederen blevet godt sur og har nu sat sig imod hendes egne ord

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

bøllen skriver:

Jo det kan vi. Men er sku gal for snakkede jo netop med hende d 24 og der sagde jhumn INTET. Men der kunne han flyttes fra dag til dag. Igår kunne han så flyttes efter påskeferien og idag han der et brev han kunne starte i den nye d 16.

sådan en ko.... Sagde til hende syntes det var sørgeligt hun tog det sådan på vej, og blev sur og det nu havde konsekvenser for knægten.

puha det viser jo bare med tydelighed at det erGODT i kommer væk derfra!

Godt han allerede kan starte d. 16!

Det kan KUN blive bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.