bøllen skriver:
mandag havde han fri , vi skulle besøge den anden børnehave. Igår måtte jeg skubbe ham HELE vejen derover på hans løbe cykel mens han satte fødderne ned i jorden. Da vi komme derover kom pædagogen fra hans stue ud i garderoben og ville sige godmorgen , han brølede et eller andet af hende. Da han var afleveret på stuen siger jeg til pædagogen , at det godt nok havde været svært og aflevere ham. Hun sagde, jamen nu havde han jo også fri igår.
de ved det er sådan her hver morgen.
Hun siger de har haft fokus på ham fra dag et, og de har gjordt SÅ meget for ham, og at han jo trives der og det jo er hjemme hos mig
TROR DA POKKER UNGEN ER TRYG HJEMME.
men hvis de har gjordt alt hvorfor står jeg så stadigvæk med et barn som ikke vil afsted.
HVAD GØR JEG GALT ??????
Når de siger, at de har gjort alt, hvad er det så de har gjort?
Jeg ved ikke om du gør noget galt, det eneste jeg kan komme i tanke om, kan være, at du er utryg, men eftersom der ikke var problemer i gæste bh, så tænker jeg ikke, at du har været utryg? Hvis du er, så smitter det 100% af på ham, de er nogle snu små bavianer
Hvordan er han, når du henter ham, er han også ulykkelig der?
Da jeg arbejde i vuggestue havde vi et barn, der havde gået i DP og var bund ulykkelig hver eneste dag i DP. Da hun kom til os, var forældrene så nervøse for, om det nu var det rigtige de gjorde, ved at flytte hende, for hvad nu hvis det blev værre... Det gjorde det på ingen måde! Der var aldrig problemer med hende, hun græd ikke når hun blev afleveret ud over lige den første uges tid, som jo er meget normalt, og de fik deres glade lille pige igen! Så det kan altså godt være fordi barnet bare ikke passer ind i den institution, de nu er kommet i.
Hvornår kan l flytte ham?