Prisen for den dårligste mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Nemesis

bøllen skriver:

Hvordan kunne i få ham flyttet med så kort varsel ???

her er lederen blevet godt sur og har nu sat sig imod hendes egne ord

hmm ja det kunne vi godt, for som pladsanvisningen sagde. Det handler om børnene!

Hvis hun decideret går i mod, tror jeg virkelig bare hun gør sit image på kommunen til noget skidt!

Tror ikke hun kan forhindre noget som helst..for i HAR jo fået tilsagn om at han kan starte det andet sted! Det kan hun jo ikke forhindre.

Men måske i skal snakke med hans nye bh om at jeres forløb og afslutning fra den anden Bh ikke har været positivt, for der vil helt sikkert stå noget i de papirer bh overdrager til den nye.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

bøllen

Nemesis skriver:

puha det viser jo bare med tydelighed at det erGODT i kommer væk derfra!

Godt han allerede kan starte d. 16!

Det kan KUN blive bedre!

Jeg havde læst fejl på sedlen troede det var det 16 april men det er den 16 marts . Så min fejl.. Skulle have læst ordenligt inden jeg raser .

så han er flyttet hurtigere end lovet så tak til hende for det .

vi skal til møde i næste uge med den nye leder så vi griber det rigtig an denne gang . Og de får lidt Info om hvordan de skal gribe ham an :-)

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

Nemesis skriver:

hmm ja det kunne vi godt, for som pladsanvisningen sagde. Det handler om børnene!

Hvis hun decideret går i mod, tror jeg virkelig bare hun gør sit image på kommunen til noget skidt!

Tror ikke hun kan forhindre noget som helst..for i HAR jo fået tilsagn om at han kan starte det andet sted! Det kan hun jo ikke forhindre.

Men måske i skal snakke med hans nye bh om at jeres forløb og afslutning fra den anden Bh ikke har været positivt, for der vil helt sikkert stå noget i de papirer bh overdrager til den nye.

De har givet sig i forhold til opstart - jeg havde læst galt i papirerne . MIN fejl

snakkede med pladsanvisningen og de sagde at de bøjede så længe det handlede om børnenes trivsel . Jeg var bare for hurtig til at læse det brev :-(

vi skal til møde i næste uge med lederen hun ville gerne vi mødtes , så de kunne få Info om ham . Så det tegner godt ..

Anmeld

6. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor er du en god mor der sætter sit barns trivsel allerhøjest. 

Nu kunne jeg læse at I vælger at flytte, hvilket jeg klart også havde valgt. Men jeg ville bare fortælle dig at, du til enhver tid, kan kontakte den pædagogiske konsulent, hvis du mener de ikke har dit barns trivsel for øje. 

Held og lykke. Håber det hele bliver løst med en glad dreng, som elsker sin børnehave 

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

bøllen skriver:

Jeg havde læst fejl på sedlen troede det var det 16 april men det er den 16 marts . Så min fejl.. Skulle have læst ordenligt inden jeg raser .

så han er flyttet hurtigere end lovet så tak til hende for det .

vi skal til møde i næste uge med den nye leder så vi griber det rigtig an denne gang . Og de får lidt Info om hvordan de skal gribe ham an :-)

ja! :-D så kan i jubeldanse derhjemme :-D og så kan i nå at have nogle hygge dage og bygge en glæde op til han skal starte et nyt sted.

:-)

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

mor:) skriver:

Hvor er du en god mor der sætter sit barns trivsel allerhøjest. 

Nu kunne jeg læse at I vælger at flytte, hvilket jeg klart også havde valgt. Men jeg ville bare fortælle dig at, du til enhver tid, kan kontakte den pædagogiske konsulent, hvis du mener de ikke har dit barns trivsel for øje. 

Held og lykke. Håber det hele bliver løst med en glad dreng, som elsker sin børnehave 

mange tak skal du have.. selv om jeg ikke just følte mig sådan i morges.

Hentede ham kl 13 og vi har taget hans ting med hjem. Så skal han ikke derover mere. Nu glæder vi os til opstart i den nye børnehave d 18

tak det vil jeg skrive bag øret , håber dog ikke det blive nødvendigt. Jeg har en god fornemmelse i maven

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

Nemesis skriver:

ja! :-D så kan i jubeldanse derhjemme :-D og så kan i nå at have nogle hygge dage og bygge en glæde op til han skal starte et nyt sted.

:-)

Det var virkelig en befrielse at hente ham og dømme hans rum. Gå ud af døren og tænke jeg ikke skal aflevere ham igen.

Nu vil vi hygge hjemme de dage, og så håber jeg en god frisk start giver et positiv udslag

Anmeld

6. marts 2013

helle85

bøllen skriver:

Tak skal du have kunne bruge mange af dem. Er ski helt knust over hvordan det er endt.

det er hvad han siger , da jeg spurgte ham. Men det tror jeg nu ikke de er, men det ændre jo ikke på hans følelse. 

jeg sagde til hende at det ikke var på sin plads og sige. Men det var Sådan hun følte det. Fik en LANG forklaring om , at de havde været i personale mangel, og de havde måtte sende alle ungerne ud osv osv. For at spilde 5 menneskers tid når han alligevel skulle flyttes.

jeg tror det bliver anderledes ( men frygten har man vel altid når de kloge siger det ikke er den rigtige løsning ) vi var jo på besøg i mandags, og de virkede bare helt anderledes som mennesker. Fik en god lang snak med lederen derhenne . Og min mand har snakket med hende efterfølgende, og vi har samme indtryk . De er mere smilende og imøde kommende.

jamen det ved jeg faktisk ikke, for havde jo fået besked på han kunne flyttes fra dag til dag. Men det har hun trukket i land igen. Nu er der økonomi der spiller ind, og fred være med det. Jeg beholder ham hjemme til han kan starte det nye sted . 

jeg sydes det er godt du fik sagt det til hende, men hun burdt holde det for sig selv syntes jeg

jeg ved fra da vi flyttede vores børn, at begge børnehaver skal god kende det for at man kan flytte dem fra dag til dag, ellers mener jeg at den ene skal opsiges, og så gå der 1 mdr før han kan starte, det var det vi fik afvide da vi flyttede vores børn for 2 år siden, men vi fik flyttede dem fra dag til dag, da begge børnehave tog hensyn til vores dreng's behov for at komme i børnehave hverdag. for ellers havede jeg også bare holdt dem hjemme

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

helle85 skriver:

jeg sydes det er godt du fik sagt det til hende, men hun burdt holde det for sig selv syntes jeg

jeg ved fra da vi flyttede vores børn, at begge børnehaver skal god kende det for at man kan flytte dem fra dag til dag, ellers mener jeg at den ene skal opsiges, og så gå der 1 mdr før han kan starte, det var det vi fik afvide da vi flyttede vores børn for 2 år siden, men vi fik flyttede dem fra dag til dag, da begge børnehave tog hensyn til vores dreng's behov for at komme i børnehave hverdag. for ellers havede jeg også bare holdt dem hjemme

Helt fair , hun sidder med den følelse men hun burde vel være så  professionel og holde det for sig selv. Hun var jo udemærket klar over at den mulighed kunne forekomme, har jo informeret hende om vores ønske inden.

han har fået lov og starte d 18/3 så hygger vi hjemme så længe.

Anmeld

6. marts 2013

helle85

bøllen skriver:

Helt fair , hun sidder med den følelse men hun burde vel være så  professionel og holde det for sig selv. Hun var jo udemærket klar over at den mulighed kunne forekomme, har jo informeret hende om vores ønske inden.

han har fået lov og starte d 18/3 så hygger vi hjemme så længe.

ja det er også det jeg mener

okay det er fint at det gå så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.