Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tilfalder mig
Har brug for luft, jeg har det simpelhen SÅ dårligt . Tårerne sprøjter ud af mine øjne. Og kan idag erhverve mig tiltlen som DÅRLIGST MOR.
Jeg har idag måtte tage min dreng sætte ham i bilen uden sko & jakke og aflevere ham i børnehave. Det værste jeg NOGENSINDE har gjordt. Knægten græd og ville bare ikke afsted.
HVORFOR : min dreng VIL ikke afsted i børnehave. Har lavet flere tråde omkring dette. Det bliver bare værre for hver dag der går. Børnehaven siger han trives, og der ingen problemer er
HVORFOR er han så sådan ????
Vil har valgt at flytte ham til ny børnehave, om det er løsningen ved jeg bare ikke. Men jeg kan IKKE mere. Stakkelse dreng....
For satan hvor er det her bare hårdt - undskyld sproget.
Hvad sker der med min lille trold ? han har gået der i 4 mdr og det bliver langt fra bedre med tiden. Har snakket med personalet om det flere gange. Og idag med lederen, hun mener det er synd og flytte ham. Men hvad pokker skal jeg gøre
De har gjordt ALT for ham ( i følge lederen ) for ham i de 4 mdr Intet jeg har hørt om. Sagen er gået totalt i hårdknude nu.
Aner ikke mine levende råd mere. Børnehaven havde møde igår med fys & psy hvor de snakkede om vores dreng og hans trivsel. Nu er lederen skuffet / sur og siger de har spildt tiden. Nu vi alligevel vil flytte ham. Jeg informerede hende d 24 om at jeg havde fået en anden plads til ham, hun fik mig overtalt til at gå tænkeboksen igen. Og vi blev enig om at afvente mødet. Men jeg kan ikke mere.
HVOR længe skal jeg strække den før situationene vender ?
HVAD er fair for MIN dreng ?
HJÆLP piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Tilfalder mig Har brug for luft, jeg har det simpelhen SÅ dårligt . Tårerne sprøjter ud af mine øjne. Og kan idag erhverve mig tiltlen som DÅRLIGST MOR. Jeg har idag måtte tage min dreng sætte ham i bilen uden sko & jakke og aflevere ham i børnehave. Det værste jeg NOGENSINDE har gjordt. Knægten græd og ville bare ikke afsted. HVORFOR : min dreng VIL ikke afsted i børnehave. Har lavet flere tråde omkring dette. Det bliver bare værre for hver dag der går. Børnehaven siger han trives, og der ingen problemer er HVORFOR er han så sådan ???? Vil har valgt at flytte ham til ny børnehave, om det er løsningen ved jeg bare ikke. Men jeg kan IKKE mere. Stakkelse dreng.... For satan hvor er det her bare hårdt - undskyld sproget. Hvad sker der med min lille trold ? han har gået der i 4 mdr og det bliver langt fra bedre med tiden. Har snakket med personalet om det flere gange. Og idag med lederen, hun mener det er synd og flytte ham. Men hvad pokker skal jeg gøre De har gjordt AÆT for ham ( i følge lederen ) for ham i de 4 mdr Intet jeg har hørt om. Sagen er gået totalt i hårdknude nu. Aner ikke mine levende råd mere. Børnehaven havde møde igår med fys & psy hvor de snakkede om vores dreng og hans trivsel. Nu er lederen skuffet / sur og siger de har spildt tiden. Nu vil alligevel vil flytte ham. Jeg informerede hende d 24 om at jeg havde fået en anden plads til ham, hun fik mig overtalt til at gå tænkeboksen igen. Og vi blev enig om at afvente mødet. Men jeg kan ikke mere. HVOR længe skal jeg strække den før situationene vender ? HVAD er fair for MIN dreng ? HJÆLP piger
De har gjordt AÆT for ham ( i følge lederen ) for ham i de 4 mdr Intet jeg har hørt om. Sagen er gået totalt i hårdknude nu.
Aner ikke mine levende råd mere. Børnehaven havde møde igår med fys & psy hvor de snakkede om vores dreng og hans trivsel. Nu er lederen skuffet / sur og siger de har spildt tiden. Nu vil alligevel vil flytte ham. Jeg informerede hende d 24 om at jeg havde fået en anden plads til ham, hun fik mig overtalt til at gå tænkeboksen igen. Og vi blev enig om at afvente mødet. Men jeg kan ikke mere.
Åh ha søde....
Jeg ved ik lige hvad jeg skal skrive, men du får en KÆMPE krammer Det trænger du i dén grad til ♥
åhhhhhhhhhhh søde hvor er jeg bare så ked af at læse at han er så ked af det, hvor kan jeg virkelig følge dig, jeg ved virkelig ikke hvad su skal stille op eller noget,
men kan du komme til en dag stedet for at aflevere ham i sin børne have men evt tage ham med hen i den anden bare for at besøge og se hvad der sker og om han igen begynder at græde og skrige....
for det går bare lige ind i hjertet
Kom til at tænke på....
Hvordan er han når du/I henter ham??
MorDk skriver: Åh ha søde.... Jeg ved ik lige hvad jeg skal skrive, men du får en KÆMPE krammer Det trænger du i dén grad til ♥
Tak har brug for MANGE ...
Jeg tuder mit Er i 100000 stykker..
åhhhhhhhhhhh søde hvor er jeg bare så ked af at læse at han er så ked af det, hvor kan jeg virkelig følge dig, jeg ved virkelig ikke hvad su skal stille op eller noget, men kan du komme til en dag stedet for at aflevere ham i sin børne have men evt tage ham med hen i den anden bare for at besøge og se hvad der sker og om han igen begynder at græde og skrige.... for det går bare lige ind i hjertet
Har det SÅ DÅRLIGT har grædt Siden han blev afleveret Og kan slet ikke stoppe igen... Har den vildeste lyst til bare og hente ham igen.
vi var på besøg i den anden børnehave i mandags.
MorDk skriver: Kom til at tænke på.... Hvordan er han når du/I henter ham??
Når jeg henter ham er han i leg, men så snart han ser mig kommer han løbende ( glad ) og vil hjem. Der er IKKE tid til at snakke med personalet. Så går han i selvsving
bøllen skriver: Har det SÅ DÅRLIGT har grædt Siden han blev afleveret Og kan slet ikke stoppe igen... Har den vildeste lyst til bare og hente ham igen. vi var på besøg i den anden børnehave i mandags.
hvordan gik det???
¨det kan jeg godt forstå du har, man får virkelig ondt inde i hjertet når man læser omkring det hele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128