bøllen skriver:
Tilfalder mig 

Har brug for luft, jeg har det simpelhen SÅ dårligt . Tårerne sprøjter ud af mine øjne. Og kan idag erhverve mig tiltlen som DÅRLIGST MOR.
Jeg har idag måtte tage min dreng sætte ham i bilen uden sko & jakke og aflevere ham i børnehave. Det værste jeg NOGENSINDE har gjordt. Knægten græd og ville bare ikke afsted.

HVORFOR : min dreng VIL ikke afsted i børnehave. Har lavet flere tråde omkring dette. Det bliver bare værre for hver dag der går. Børnehaven siger han trives, og der ingen problemer er
HVORFOR er han så sådan ????
Vil har valgt at flytte ham til ny børnehave, om det er løsningen ved jeg bare ikke. Men jeg kan IKKE mere. Stakkelse dreng....
For satan hvor er det her bare hårdt - undskyld sproget.
Hvad sker der med min lille trold ? han har gået der i 4 mdr og det bliver langt fra bedre med tiden. Har snakket med personalet om det flere gange. Og idag med lederen, hun mener det er synd og flytte ham. Men hvad pokker skal jeg gøre 

De har gjordt ALT for ham ( i følge lederen ) for ham i de 4 mdr
Intet jeg har hørt om. Sagen er gået totalt i hårdknude nu.
Aner ikke mine levende råd mere. Børnehaven havde møde igår med fys & psy hvor de snakkede om vores dreng og hans trivsel. Nu er lederen skuffet / sur og siger de har spildt tiden. Nu vi alligevel vil flytte ham. Jeg informerede hende d 24 om at jeg havde fået en anden plads til ham, hun fik mig overtalt til at gå tænkeboksen igen. Og vi blev enig om at afvente mødet. Men jeg kan ikke mere.
HVOR længe skal jeg strække den før situationene vender ?
HVAD er fair for MIN dreng ?
HJÆLP piger
Kan jo være han lider af en eller anden form for angst og i det tilfælde er løsningen ikke at flytte ham tværdigmod! Struktur, ens artet rytme og forberedelse og evt. Brug billeder til forberedelse!
snak med lægen og evt. En børne psykolog!