Prisen for den dårligste mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Kløver

bøllen skriver:

Tak  Føler mig sådan.

jeg går hjemme på fp, så han bliver hjemme hos mig til han kan starte det nye sted.

jeg kan og vil ikke mere. Idag var dråben.

For en flytning kan hjælpe ham.

Det håber jeg, og håber han får glæde af det nye sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Det håber jeg, og håber han får glæde af det nye sted

Tak... 

Anmeld

6. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

bøllen skriver:

Tilfalder mig

Har brug for luft, jeg har det simpelhen SÅ dårligt . Tårerne sprøjter ud af mine øjne. Og kan idag erhverve mig tiltlen som DÅRLIGST MOR.

Jeg har idag måtte tage min dreng sætte ham i bilen uden sko & jakke og aflevere ham i børnehave. Det værste jeg NOGENSINDE har gjordt. Knægten græd og ville bare ikke afsted.

HVORFOR : min dreng VIL ikke afsted i børnehave. Har lavet flere tråde omkring dette. Det bliver bare værre for hver dag der går. Børnehaven siger han trives, og der ingen problemer er

HVORFOR er han så sådan ????

Vil har valgt at flytte ham til ny børnehave, om det er løsningen ved jeg bare ikke. Men jeg kan IKKE mere. Stakkelse dreng....

For satan hvor er det her bare hårdt - undskyld sproget.

Hvad sker der med min lille trold ? han har gået der i 4 mdr og det bliver langt fra bedre med tiden. Har snakket med personalet om det flere gange. Og idag med lederen, hun mener det er synd og flytte ham. Men hvad pokker skal jeg gøre

De har gjordt ALT for ham ( i følge lederen ) for ham i de 4 mdr Intet jeg har hørt om. Sagen er gået totalt i hårdknude nu.

Aner ikke mine levende råd mere. Børnehaven havde møde igår med fys & psy hvor de snakkede om vores dreng og hans trivsel. Nu er lederen skuffet / sur og siger de har spildt tiden. Nu vi alligevel vil flytte ham. Jeg informerede hende d 24 om at jeg havde fået en anden plads til ham, hun fik mig overtalt til at gå tænkeboksen igen. Og vi blev enig om at afvente mødet. Men jeg kan ikke mere.

HVOR længe skal jeg strække den før situationene vender ?

HVAD er fair for MIN dreng ?

HJÆLP piger

følg dit hjerte...

Det er klart at leder'n vil så tvivl i dig, netop fordi hun ved du er sårbar. Og det bruger hun mod dig. Hun vil jo ikke miste et barn fra hendes super bh, det ser ikke godt ud i hendes ry at i vil flytte ham.

Og sådan som leder'n reagere, ville jeg klart flytte ham.

Hvis du tvivler på den bh og har gjort det fra start, vil det smidte af på din dreng. Selvom du ikke viser det med vilje...

Vores leder var ligedan og hun blev direkte til et monster... Hun kunne slet ikke forstå vi ville flytte - at frederic ikke ville kunne klare en flytning - han ville blive tabt det her 'magt spil' - om vi havde gennemtænkt det - at de var meget bedre end den anden bh - at de kunne så meget mere end den anden bh - at den anden bh loved så meget og aldrig kunne holde det osv.

Han var renlig inden han startede i bh, men kort efter begyndte uheldene. flere gange om dagen og han turde intet sige til de voksne, da de skældte ud og råbte af børn. Han kunne slet ikke knytte sig til de voksne og turde heller ikke - Jamen han trives jo og leger godt med de andre. Meget muligt, men det er fandme ikke iorden at han ikke tør komme til jer - at i 'overser' at han har våde bukser osv.

Vi var 3 der flyttede inden for samme mdr. og ved der er flere der havde den bh i tankerne - men nu er hoppet fra igen.

Og jeg kom også så meget i tvivl, tænkte og tænkte, fik det dårlig; tænk nu hvis hun havde ret osv.

Men vi flyttede ham og hvilken helt anden dreng vi har fået.. Han har gået der i 4 mdr og har kun haft 4-5 uheld. Og bare vokset så meget psykisk, har tillid til de voksne osv.

Anmeld

6. marts 2013

helle85

bøllen skriver:

Det gik så fint, og han siger selv han vil derover.

men ved jo ikke om det bliver det samme 

Men er villig til at tage chancen .. Silas siger de voksne bliver sure på ham ( i hans børnehave )

du skal lige have et kæmpe

for det er rigtig hård nå de er sådan

og hvis han har en opfattelse af at de er sure på ham så kan jeg godt forstå at han ikke vil der hen. jeg tror ii skal satse på den anden børnehave så han også gerne selv vil der hen

du skal bare lade værer med at hører på lederen, nå hun siger sådan noget, for deres job er jo også at gører alt for børnen føler sig trykke, så hun burde ikke sig det er spil af tid.

du skal nok lade være med at tænke at det måske bliver det samme for børnen kan mærke det lige med det samme selvom jeg god ved det er svært.

hvad nå kan han starte i den nye

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

bøllen skriver:

Åbenbart ... Vi bor i en lille by, og der er ikke børn der står og skal have pladsen. Så for hende er der jo økonomi i det. Hun mister et barn = betaling.

min mand har snakket med pladsanvisningen igen idag, han kan ikke gøre noget. Det er ledernes beslutning ALENE.

men så kan hun jo vælge at beholde jeres dreng i månedsvis og modtage betaling...uden det hjælper jer?!

Anmeld

6. marts 2013

Troldemommi

bøllen skriver:

Tilfalder mig

Har brug for luft, jeg har det simpelhen SÅ dårligt . Tårerne sprøjter ud af mine øjne. Og kan idag erhverve mig tiltlen som DÅRLIGST MOR.

Jeg har idag måtte tage min dreng sætte ham i bilen uden sko & jakke og aflevere ham i børnehave. Det værste jeg NOGENSINDE har gjordt. Knægten græd og ville bare ikke afsted.

HVORFOR : min dreng VIL ikke afsted i børnehave. Har lavet flere tråde omkring dette. Det bliver bare værre for hver dag der går. Børnehaven siger han trives, og der ingen problemer er

HVORFOR er han så sådan ????

Vil har valgt at flytte ham til ny børnehave, om det er løsningen ved jeg bare ikke. Men jeg kan IKKE mere. Stakkelse dreng....

For satan hvor er det her bare hårdt - undskyld sproget.

Hvad sker der med min lille trold ? han har gået der i 4 mdr og det bliver langt fra bedre med tiden. Har snakket med personalet om det flere gange. Og idag med lederen, hun mener det er synd og flytte ham. Men hvad pokker skal jeg gøre

De har gjordt ALT for ham ( i følge lederen ) for ham i de 4 mdr Intet jeg har hørt om. Sagen er gået totalt i hårdknude nu.

Aner ikke mine levende råd mere. Børnehaven havde møde igår med fys & psy hvor de snakkede om vores dreng og hans trivsel. Nu er lederen skuffet / sur og siger de har spildt tiden. Nu vi alligevel vil flytte ham. Jeg informerede hende d 24 om at jeg havde fået en anden plads til ham, hun fik mig overtalt til at gå tænkeboksen igen. Og vi blev enig om at afvente mødet. Men jeg kan ikke mere.

HVOR længe skal jeg strække den før situationene vender ?

HVAD er fair for MIN dreng ?

HJÆLP piger

Nej det er du ikke.

Du tænker på hvad der er bedst for DIT barn og det gør dig til den bedste mor dit barn kunne drømme om at have.

Monica

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

Mor til Frederic og Freya skriver:

følg dit hjerte...

Det er klart at leder'n vil så tvivl i dig, netop fordi hun ved du er sårbar. Og det bruger hun mod dig. Hun vil jo ikke miste et barn fra hendes super bh, det ser ikke godt ud i hendes ry at i vil flytte ham.

Og sådan som leder'n reagere, ville jeg klart flytte ham.

Hvis du tvivler på den bh og har gjort det fra start, vil det smidte af på din dreng. Selvom du ikke viser det med vilje...

Vores leder var ligedan og hun blev direkte til et monster... Hun kunne slet ikke forstå vi ville flytte - at frederic ikke ville kunne klare en flytning - han ville blive tabt det her 'magt spil' - om vi havde gennemtænkt det - at de var meget bedre end den anden bh - at de kunne så meget mere end den anden bh - at den anden bh loved så meget og aldrig kunne holde det osv.

Han var renlig inden han startede i bh, men kort efter begyndte uheldene. flere gange om dagen og han turde intet sige til de voksne, da de skældte ud og råbte af børn. Han kunne slet ikke knytte sig til de voksne og turde heller ikke - Jamen han trives jo og leger godt med de andre. Meget muligt, men det er fandme ikke iorden at han ikke tør komme til jer - at i 'overser' at han har våde bukser osv.

Vi var 3 der flyttede inden for samme mdr. og ved der er flere der havde den bh i tankerne - men nu er hoppet fra igen.

Og jeg kom også så meget i tvivl, tænkte og tænkte, fik det dårlig; tænk nu hvis hun havde ret osv.

Men vi flyttede ham og hvilken helt anden dreng vi har fået.. Han har gået der i 4 mdr og har kun haft 4-5 uheld. Og bare vokset så meget psykisk, har tillid til de voksne osv.

Beslutningen er truffet . Han skal flytte, jeg syntes vi har prøvet længe nu og har taget mange snakke med dem uden ændring.

ved ikke om jeg har tvivlet. Både og. For nu har jeg selv arbejdet i en børnehave i 3 år. Og har set hvordan det kan være. Og syntes vores børnehave har en forkert holdning, nemlig begrænsninger frem for muligheder. Men vi havde bare ikke andre muligheder . Og har været tryk ved at aflevere ham derover.  Og er på mange punkter også blevet postiv overrasket. Vi kender børnehaven fra da de store gik der. Og der var vi meget tilfredse. Der er bare sket meget i den tid siden ny leder og personale.

er glad for at læse jeres historie giver mig troen på det kan ende godt. Jeg tror på den nye børnehave , vi har været på besøg der. Og det er helt helt anderledes. Både leder og personalet.

vi har en god dialog med dem allrede nu.

Anmeld

6. marts 2013

2721

Årh søde altså
Som ofte før er du alt for hård ved dig selv! Du er en fantastisk mor og Silas er heldig at have lige netop dig
Du lytter til ham og bekymre dig. Havde du været en dårlig mor ville dette jo ikke have påvirket dig så meget.
Stol på dig selv og kan kun sige at det glæder mig at læse at du tager ham ud nu. Det skal nok gå. Lige nu virker det hele nok som noget l**t, men det skal nok blive godt.
Jeg synes du er så stærk at du står fast og siger fra.
Kæmpe kæmpe kram<3
Charlie sover næsten, så har du brug for en snak skriver du bare jeg burde have ro 1times tid

Anmeld

6. marts 2013

Carina:-)

Der er jo noget galt,han trives jo ikke!

Min søn på nu 15 var ligesådan som knap 4 årig.

Ifølge bh trives han,og vi var bare pylrede.

En dag kom storesøster gående forbi og så 4 andre drenge der lå overn på vores dreng.

Laaang historie kort-Vores lille dreng blev udsat for massiv mobning og vold af 4 andre drenge,

Din dreng fortæller med alt tydelighed at han ikke trives,om det er de andre børn eller de voksne er jo uvist -men han trives ikke!

Har du nogen som helst mulighed for at stoppe ham dernede nu,synes jeg du skylder ham det.

Puh får helt ondt i maven ved tanken om din lille dreng 

Og stakkels dig 

Anmeld

6. marts 2013

bøllen

helle85 skriver:

du skal lige have et kæmpe

for det er rigtig hård nå de er sådan

og hvis han har en opfattelse af at de er sure på ham så kan jeg godt forstå at han ikke vil der hen. jeg tror ii skal satse på den anden børnehave så han også gerne selv vil der hen

du skal bare lade værer med at hører på lederen, nå hun siger sådan noget, for deres job er jo også at gører alt for børnen føler sig trykke, så hun burde ikke sig det er spil af tid.

du skal nok lade være med at tænke at det måske bliver det samme for børnen kan mærke det lige med det samme selvom jeg god ved det er svært.

hvad nå kan han starte i den nye

Tak skal du have kunne bruge mange af dem. Er ski helt knust over hvordan det er endt.

det er hvad han siger , da jeg spurgte ham. Men det tror jeg nu ikke de er, men det ændre jo ikke på hans følelse. 

jeg sagde til hende at det ikke var på sin plads og sige. Men det var Sådan hun følte det. Fik en LANG forklaring om , at de havde været i personale mangel, og de havde måtte sende alle ungerne ud osv osv. For at spilde 5 menneskers tid når han alligevel skulle flyttes.

jeg tror det bliver anderledes ( men frygten har man vel altid når de kloge siger det ikke er den rigtige løsning ) vi var jo på besøg i mandags, og de virkede bare helt anderledes som mennesker. Fik en god lang snak med lederen derhenne . Og min mand har snakket med hende efterfølgende, og vi har samme indtryk . De er mere smilende og imøde kommende.

jamen det ved jeg faktisk ikke, for havde jo fået besked på han kunne flyttes fra dag til dag. Men det har hun trukket i land igen. Nu er der økonomi der spiller ind, og fred være med det. Jeg beholder ham hjemme til han kan starte det nye sted . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.