bøllen skriver:
Tilfalder mig 

Har brug for luft, jeg har det simpelhen SÅ dårligt . Tårerne sprøjter ud af mine øjne. Og kan idag erhverve mig tiltlen som DÅRLIGST MOR.
Jeg har idag måtte tage min dreng sætte ham i bilen uden sko & jakke og aflevere ham i børnehave. Det værste jeg NOGENSINDE har gjordt. Knægten græd og ville bare ikke afsted.

HVORFOR : min dreng VIL ikke afsted i børnehave. Har lavet flere tråde omkring dette. Det bliver bare værre for hver dag der går. Børnehaven siger han trives, og der ingen problemer er
HVORFOR er han så sådan ????
Vil har valgt at flytte ham til ny børnehave, om det er løsningen ved jeg bare ikke. Men jeg kan IKKE mere. Stakkelse dreng....
For satan hvor er det her bare hårdt - undskyld sproget.
Hvad sker der med min lille trold ? han har gået der i 4 mdr og det bliver langt fra bedre med tiden. Har snakket med personalet om det flere gange. Og idag med lederen, hun mener det er synd og flytte ham. Men hvad pokker skal jeg gøre 

De har gjordt ALT for ham ( i følge lederen ) for ham i de 4 mdr
Intet jeg har hørt om. Sagen er gået totalt i hårdknude nu.
Aner ikke mine levende råd mere. Børnehaven havde møde igår med fys & psy hvor de snakkede om vores dreng og hans trivsel. Nu er lederen skuffet / sur og siger de har spildt tiden. Nu vi alligevel vil flytte ham. Jeg informerede hende d 24 om at jeg havde fået en anden plads til ham, hun fik mig overtalt til at gå tænkeboksen igen. Og vi blev enig om at afvente mødet. Men jeg kan ikke mere.
HVOR længe skal jeg strække den før situationene vender ?
HVAD er fair for MIN dreng ?
HJÆLP piger
følg dit hjerte...
Det er klart at leder'n vil så tvivl i dig, netop fordi hun ved du er sårbar. Og det bruger hun mod dig. Hun vil jo ikke miste et barn fra hendes super bh, det ser ikke godt ud i hendes ry at i vil flytte ham.
Og sådan som leder'n reagere, ville jeg klart flytte ham.
Hvis du tvivler på den bh og har gjort det fra start, vil det smidte af på din dreng. Selvom du ikke viser det med vilje...
Vores leder var ligedan og hun blev direkte til et monster... Hun kunne slet ikke forstå vi ville flytte - at frederic ikke ville kunne klare en flytning - han ville blive tabt det her 'magt spil' - om vi havde gennemtænkt det - at de var meget bedre end den anden bh - at de kunne så meget mere end den anden bh - at den anden bh loved så meget og aldrig kunne holde det osv.
Han var renlig inden han startede i bh, men kort efter begyndte uheldene. flere gange om dagen og han turde intet sige til de voksne, da de skældte ud og råbte af børn. Han kunne slet ikke knytte sig til de voksne og turde heller ikke - Jamen han trives jo og leger godt med de andre. Meget muligt, men det er fandme ikke iorden at han ikke tør komme til jer - at i 'overser' at han har våde bukser osv.
Vi var 3 der flyttede inden for samme mdr. og ved der er flere der havde den bh i tankerne - men nu er hoppet fra igen.
Og jeg kom også så meget i tvivl, tænkte og tænkte, fik det dårlig; tænk nu hvis hun havde ret osv.
Men vi flyttede ham og hvilken helt anden dreng vi har fået.. Han har gået der i 4 mdr og har kun haft 4-5 uheld. Og bare vokset så meget psykisk, har tillid til de voksne osv.