isabellasmor skriver:
Nej, men hvis man på 5. Året kan ende ud med slet ikke og ville være mor, så tror jeg også der må ha været alarm klokker dengang. Og uanset hvad, når man vælger at få børn, så burde man kende sig selv . Ellers er man simpelthen alt for umoden. Det er fandme da alvorligt det ts skriver! Og det kan da kun ha stået på længe. ..
Ej jeg får simpelthen ondt i maven af at læse, hvad du skriver

Pas nu på med at sparke så hårdt til en der allerede ligger ned, det er svært at erkende at man føler som TS gør og det er flot at hun tør oprette en tråd her. Hun gør det jo bl.a. for at få støtte og vejledning i, hvad hun kan gøre og sådan et svar huller da overhovedet ikke. Der er sikkert mange, der tænker som du, men i sådanne situationer synes jeg man skal holde sin mening for sig selv. Eller i det mindste komme med et sobert svar.
Det nemmeste i verden er at sige andre skal tage sig sammen og "det skulle du nok have tænkt over, inden du valgte at blive mor", men hvis man føler sig helt alene i verden og tumler med nogle tunge ting selv, så kan man være nok så voksen.
TS: Jeg er enig med resten i at du skal se at få noget hjælp NU, både for din og dit barns skyld. Og synes det er flot at du er nået så langt i din erkendelse.

og håber snart du får den hjælp, du har brug for!
Anmeld