Anonym skriver:
Må lige tilføje en ting her. Det der gør mest ondt på mig, er når jeg ikke kan overskue at give de kram og kys mit barn beder om og det er netop der at jeg føler at det er helt forkert. Jeg kan sige til mit barn, at jeg ikke har lyst/ tid lige nu, fordi jeg sidder midt i en sms som jeg skal skrive færdigt. Og det er præcis det jeg mener som ikke burde være sådan. Jeg ved det er forkert og jeg ved jeg burde smide min Tlf til enhver tid og passe mit barn, men jeg gør det ikke og netop derfor er jeg ikke god nok som mor.
Du har helt ret i, at det ikke er rigtigt eller godt for sin søn. Er der ikke en far inde i billedet, der kan tage over og give dig et pusterum, for jeg tror ærlig talt at dét du trænger til. Jeg er selv alenemor og hold da op hvor kan det være hårdt nogle gange, især når jeg ikke har det super godt. Men så snart min søn er hos sin far i flere dage, og jeg får luft, så savner jeg ham helt vildt og det er dét der får hjulene til at køre rundt herhjemme. Hvis ikke du får det afbræk engang i mellem, jamen så kan jeg godt forstå, at du kan have lyst til at give op.
Jeg vil ringe til sundhedsplejen i morgen, hvis jeg var dig og bede om en snak. En sundhedsplejerske vil kunne hjælpe dig videre, så du og din søn kan få den rette hjælp. At give helt op - tror jeg ikke - er den rette løsning!
Louise
Anmeld