Vil ikke være mor længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

LR85

Stumpe27 skriver:

Jeg ryster helt på hovedet af det du skriver hvordan kan man være sådan? jeg har to dejlige prinsesser hvoraf den store bliver 6 år i marts og jeg synes personligt hun er noget af det nemmeste.. hun kan jo alt selv, går på toilettet selv mm. og i øvrigt går da ud fra dit barn går i børnehave til dagligt mens du er på arbejde ergo så ser du kun dit barn fra sidst om eftermiddagen også til aften til h*n skal i seng. Hvor meget mere aflastning vil du have?

Øv hvor er det strengt at skrive til en som bare synes det er rigtig hårdt.

det kan du ikke være bekendt.

det er ligesom at sige til moderen med et spædbarn, som har fået en fødselsdepression, at det er noget vrøvl og det jo er det bedste i verden og ren lykke.

hun oplever det jo anderledes 

Personligt glæder jeg mig dog over din oplevelse, når man selv har børn der nærmer sig en alder hvor de kan mere og mere. Vil se frem til de ting du skriver, hvor man kan nyde dem endnu mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Stumpe27

LR85 skriver:

Øv hvor er det strengt at skrive til en som bare synes det er rigtig hårdt.

det kan du ikke være bekendt.

det er ligesom at sige til moderen med et spædbarn, som har fået en fødselsdepression, at det er noget vrøvl og det jo er det bedste i verden og ren lykke.

hun oplever det jo anderledes 

Personligt glæder jeg mig dog over din oplevelse, når man selv har børn der nærmer sig en alder hvor de kan mere og mere. Vil se frem til de ting du skriver, hvor man kan nyde dem endnu mere 

sjovt det lige er mig du angriber ud af alle dem som har skrevet noget lignende så kan man lade være at oprette sådan en tråd og i stedet for bare gå til myndighederne og sige som hun selv skriver at hun ikke vil være mor mere

Anmeld

5. marts 2013

3rollinger

Stumpe27 skriver:

sjovt det lige er mig du angriber ud af alle dem som har skrevet noget lignende så kan man lade være at oprette sådan en tråd og i stedet for bare gå til myndighederne og sige som hun selv skriver at hun ikke vil være mor mere

Saa fordi du synes det er nemt med to boern, maa en anden der ikke synes det er saa nemt ikke oprette en traad? Altsaa, hun skal skride med sine problemer, og saa skal vi meget hellere hoere om dine to prinsesser der selv kan gaa paa toilettet. Nej, det forstaar jeg altsaa ikke!! 

Anmeld

5. marts 2013

LR85

Stumpe27 skriver:

Angreb?? 

det beklager jeg du har følt det som. Det var ikke hensigten og har også lidt svært ved at finde angrebet i mit svar til dig. 

Anmeld

5. marts 2013

Stumpe27

3rollinger skriver:

Saa fordi du synes det er nemt med to boern, maa en anden der ikke synes det er saa nemt ikke oprette en traad? Altsaa, hun skal skride med sine problemer, og saa skal vi meget hellere hoere om dine to prinsesser der selv kan gaa paa toilettet. Nej, det forstaar jeg altsaa ikke!! 

prøv lige at styr dine hormoner har sku aldrig skrevet hun skal skride jeg sagde hun burde kontakte myndighederne og få hjælp så prøv lige og slap af

Anmeld

5. marts 2013

C-Dog

LouiseVous skriver:

At man går til bekendelse er fanme da at være en go mor !
At man nogle gange når helt her ud hvor ts står lige nu, og faktisk åbner op om det - er sq da også at være en go mor !

Folk er simpelthen så snæversynet, og ikke mindst så perfekte altid..

Hvorfor er det at det ikke er lovligt at fejle mere ?

Selv som mor i en kernefamilie må man da nogle gange nå ud på dybt vand og sidde og ha nogle tanker ? Eller det er måske bare så perfekt dér..

Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg indrømmer gerne der er perioder hvor jeg kunne ønske at jeg kunne være en lidt bedre mor.. Men til andre tider er jeg sq også total overskuds mor. Livet går op og ned- og sådan er det bare

Det gør da ikke en til en god mor at man indrømmer man er for egoistisk til at varetage sit barns behov ? Det er et skridt i den rigtige retning at man erkender og søger noget hjælp ja, men man er da ikke en god mor af den grund. At man ønsker man aldrig havde fået barn og heller vil div mænd osv gør dig da aldrig til en god mor?
Og jo det er nok også hårdt at være mor i en kernefamilie, men jeg fortryder aldrig mine børn, jeg afviser ikke deres kram eller fortrækker at skrive sms frem for dem. Og de vil til enhver tid betyde mere end alle mænd i verden og jeg kender da enlige der er ligesådan så man kan ikke undskylde sin egoisme med at man er enlig.

Men når det er sagt, jeg ønsker virkelig alt det bedste for ts og barn, håber du har søgt noget hjælp så i kan få et dejligt liv, mor og barn. Ingen af jer er tjent med at leve 'halvt'. Forbedre sig kan man altid, se fremad, få hjælp, få det bedre og bliv en god og glad mor

Anmeld

5. marts 2013

helle85

Anonym skriver:

Jeg har et barn på 5 år som jeg ikke magter mere. Jeg tænker tit tilbage på hvordan mit liv var før og hvor jeg ville være nu hvis jeg ikke havde mit barn.
Hvis jeg kunne vælge lige nu og her så ville jeg helst være foruden. Jeg kan ikke tilsidesætte mine egne behov for mit barns skyld selv om jeg burde gøre det og ved at det er det mest rigtige.
Jeg vil gerne men det sker bare ikke! Jeg er en af de kvinder der lader mig opsluge af en mand og tilsidesætter alt for ham, selv mit barns behov. Jeg har så godt som intet netværk og ingen bedsteforældre. Faderen er der ingen kontakt til. Og jeg elsker da mit barn MEN nu er jeg nået til den erkendelse at jeg ikke føler at jeg kan eller mere... Jeg magter det ikke og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre?
Lad være med og svin mig til, jeg føler mig ussel nok i forvejen og det her er det sværeste jeg nogensinde har skrevet. Jeg har brug for gode råd ... Hvad skal jeg gøre? Hvad kan jeg gøre? For jeg magter ikke min rolle som mor længere.

hej

jeg har tænkt på om du har fået kontaktede nogen og om de kunne give dig noget hjælp??

Anmeld

5. marts 2013

helle85

CC23 skriver:

Det gør da ikke en til en god mor at man indrømmer man er for egoistisk til at varetage sit barns behov ? Det er et skridt i den rigtige retning at man erkender og søger noget hjælp ja, men man er da ikke en god mor af den grund. At man ønsker man aldrig havde fået barn og heller vil div mænd osv gør dig da aldrig til en god mor?
Og jo det er nok også hårdt at være mor i en kernefamilie, men jeg fortryder aldrig mine børn, jeg afviser ikke deres kram eller fortrækker at skrive sms frem for dem. Og de vil til enhver tid betyde mere end alle mænd i verden og jeg kender da enlige der er ligesådan så man kan ikke undskylde sin egoisme med at man er enlig.

Men når det er sagt, jeg ønsker virkelig alt det bedste for ts og barn, håber du har søgt noget hjælp så i kan få et dejligt liv, mor og barn. Ingen af jer er tjent med at leve 'halvt'. Forbedre sig kan man altid, se fremad, få hjælp, få det bedre og bliv en god og glad mor

må jeg spørger hvor mange børn du har og hvor gammle de er??

Anmeld

5. marts 2013

C-Dog

helle85 skriver:

må jeg spørger hvor mange børn du har og hvor gammle de er??

Ja selfølgelig. Vi har en datter på 5, søn på 2 og en nyfødt fra dec Hvorfor?

Anmeld

5. marts 2013

helle85

CC23 skriver:

Ja selfølgelig. Vi har en datter på 5, søn på 2 og en nyfødt fra dec Hvorfor?

jeg var bare nysgerrig, siden du aldrig har skældt dem ud og har kunne nøjes med at tale med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.