LouiseVous skriver:
At man går til bekendelse er fanme da at være en go mor !
At man nogle gange når helt her ud hvor ts står lige nu, og faktisk åbner op om det - er sq da også at være en go mor !
Folk er simpelthen så snæversynet, og ikke mindst så perfekte altid..
Hvorfor er det at det ikke er lovligt at fejle mere ?
Selv som mor i en kernefamilie må man da nogle gange nå ud på dybt vand og sidde og ha nogle tanker ? Eller det er måske bare så perfekt dér..
Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg indrømmer gerne der er perioder hvor jeg kunne ønske at jeg kunne være en lidt bedre mor.. Men til andre tider er jeg sq også total overskuds mor. Livet går op og ned- og sådan er det bare
Det gør da ikke en til en god mor at man indrømmer man er for egoistisk til at varetage sit barns behov ? Det er et skridt i den rigtige retning at man erkender og søger noget hjælp ja, men man er da ikke en god mor af den grund. At man ønsker man aldrig havde fået barn og heller vil div mænd osv gør dig da aldrig til en god mor?
Og jo det er nok også hårdt at være mor i en kernefamilie, men jeg fortryder aldrig mine børn, jeg afviser ikke deres kram eller fortrækker at skrive sms frem for dem. Og de vil til enhver tid betyde mere end alle mænd i verden og jeg kender da enlige der er ligesådan så man kan ikke undskylde sin egoisme med at man er enlig.
Men når det er sagt, jeg ønsker virkelig alt det bedste for ts og barn, håber du har søgt noget hjælp så i kan få et dejligt liv, mor og barn. Ingen af jer er tjent med at leve 'halvt'. Forbedre sig kan man altid, se fremad, få hjælp, få det bedre og bliv en god og glad mor
Anmeld