Vil ikke være mor længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

C-Dog

Laulund87 skriver:

e

Er de to store bonusbørn? Det er bare fordi der på din profil står at du har ét barn fra dec 2012

Nej de er skam vores fælles alle tre. Jeg har bare kun udfyldt profilen sådan lidt halvt da jeg ikke bryder mig om at dele for mange billeder og oplysninger på nettet. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

lisbethita

Bondo skriver:

For mig lyder det som om at du er udbrændt. Du nævner at der ingen far eller bedsteforældre er, og at du ikke rigtig har noget netværk. Det må være sindsygt hårdt som alene mor. I min verden lyder du ikke egoistisk og som en dårlig mor - tværtigmod. Du har givet alt hvad du kunne til dit barn, men nu er batterierne tomme. Du har brug for hjælp nu, så du kan komme på fode igen, så det ikke går ud over dit barn. Hvad med at få en aflastningsfamilie til ham? Så kan du passe på dig selv og lade batterierne op, når han er der. Vi kvinder har altså også brug for at være kvinder og ikke kun mor. Det er altså ikke egoistisk, men i dit tilfælde kan jeg godt se at det må være svært, når du altid har din søn. Du må ikke have det dårligt over også at prioritere dig selv for ellers vil du i længen ikke være glad og det går ud over din søn. Vi mennesker har helt basale behov som sex og omsorg, så du må ikke have det skidt over at du savner det. Skynd dig at få fat i kommunen så du kan få noget aflastning af en eller anden slags. Jeg tager hatten af for, at du har kunnet klare det så længe. Jeg havde aldrig klaret 5 år som alenemor uden bedsteforældre, kæreste eller solidt netværk. Det er tegn på, at du er en stærk kvinde, der kæmper til det sidste. 

Kæmpe kram herfra 

Og til jer andre: hvad bilder i jer egentlig ind jer som kritiserer hende. Alle kan få en krise i livet. Man sparker ikke til folk der beder om hjælp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.