Tusind tak for alle jeres svar.
Mit barn har det fint og er ganske velfungerede, problemet er bare mig som ikke magter min rolle som mor. Jeg hviler ikke nok i mig selv og jeg har ikke lyst til at være bundet til hjemmet, jeg har sådan et kæmpe behov for frihed. Jeg føler mig så fastlåst og jo mere jeg føler det, desto mindre har jeg lyst til at være mor.
Når jeg mærker de frustrationer inde i mig selv, så går det ud over mit barn. Jeg blir hurtigere sur og min lunte ér kortere. Så skælder jeg ud og alt det man ellers gør når man ikke har overskud. Jeg slår ikke mit barn, det kunne jeg aldrig drømme om, så det er ikke der vi er.
Jeg orker/ magter/ gider bare ikke mere og et eller andet sted ville jeg ønske at nogen kom og tog mit barn i en måned så jeg kunne mærke efter om det er udbrændthed eller om det virkelig var fordi jeg ikke vil mere. Og jeg ved da godt at man ikke kan fortryde et barn og alt det der, men jeg føler nogle gange at nogen andre ville kunne give ham et bedre liv end jeg selv kan. For hver gang jeg afviser hans behov, eks hvis han har lyst til at kramme/ kysse mig og jeg ikke er i humør til det pga noget andet der fylder, ja så sætter det sine spor i ham og ødelægger hans tillid til omverden.
Jeg tager kontakt til kommunen/ sp i morgen. Har alle en sp eller hvordan er det med det?
Anmeld