Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg har stemt at det er på grænsen. Jeg har altid sagt at mine forhold ikke ksulle være ældre end min far Men da jeg har en ung far, har det ikke altid været så nemt at overholde.

Derfor har jeg stemt på grænsen, fordi det er lige op af 'min' aldersgrænse.

Men når det er sagt, så ER det jo noget andet end ens far. Og hvis det er kærlighed, så er det kærlighed

Dog er der naturligvis nogen ting der skal overvejes, hvis du overvejer et seriøst forhold til ham. Fx som skal du have flere børn? Vil han det? Hvor er han i sin karriere i forhold til dig osv... Om de ting I ´ønsker i livet, er kompatible. Men det skal man altid overveje, inden man går ind i et forhold uanset. Så derfor overvej de ting også klø på

Det er dejligt at være forelsket.

Har også ALTID sagt at jeg ikke skulle have en der var SÅ gammel.. Men hvad sker der så lige for at man møder en pæn og dejlig mand - som bare er SÅ gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Kan kun give dig så evig ret

Må se hvor det bærer hen

Der er ikke andet for

Anmeld

6. februar 2013

Amanda Stage

Jeg synes ikke kærlighed har nogen alder!

Mht. til børn er det jo kun en fordel at han har arbejde og evt. en god indtjening. Mænd rammes ikke på samme måde af det biologiske ur som kvinder gør. Så bare rolig, han kan sikkert uden problemer få børn i mange år endnu!

Dog ville jeg ikke kunne have et langvarigt forhold med en der var, den alder, mest fordi min far er 45, men det er nok den eneste grund tror jeg. 

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

Jeg synes ikke kærlighed har nogen alder!

Mht. til børn er det jo kun en fordel at han har arbejde og evt. en god indtjening. Mænd rammes ikke på samme måde af det biologiske ur som kvinder gør. Så bare rolig, han kan sikkert uden problemer få børn i mange år endnu!

Dog ville jeg ikke kunne have et langvarigt forhold med en der var, den alder, mest fordi min far er 45, men det er nok den eneste grund tror jeg. 

Min mor bliver 47 og kunne i princippet være hans kæreste

Anmeld

7. februar 2013

DLM

Nu har jeg ikke læst alle indlæg, men jeg synes det lyder til at alderen er et stort problem for dig. Det lyder for mig, som om du har taget beslutningen om, at han er for gammel i dit hoved og du gerne vil bekræftes i den beslutning. Men samtidig siger dit hjerte dig noget andet.

du skriver at din mor er 47 og praktisk talt kunne være hans kæreste. det lyder som om du prøver at overbevise dig selv om at det er forkert af dig at være sammen med ham.

jeg vil sige svaret du leder efter kan du kun selv komme med. ja det er lettere sagt end gjort, men det er kun dig selv der kan mærke efter.

Anmeld

7. februar 2013

filucaogclaudia

Føles det rigtigt. Så er alderen ligemeget

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Nu har jeg ikke læst alle indlæg, men jeg synes det lyder til at alderen er et stort problem for dig. Det lyder for mig, som om du har taget beslutningen om, at han er for gammel i dit hoved og du gerne vil bekræftes i den beslutning. Men samtidig siger dit hjerte dig noget andet.

du skriver at din mor er 47 og praktisk talt kunne være hans kæreste. det lyder som om du prøver at overbevise dig selv om at det er forkert af dig at være sammen med ham.

jeg vil sige svaret du leder efter kan du kun selv komme med. ja det er lettere sagt end gjort, men det er kun dig selv der kan mærke efter.

Det kan nemt tænkes at jeg tænker de ting måske for at "nægte mig selv" de følelser for så meget ældre en fyr..

Det er jo en meget uvant situation for mig, med en mand der er SÅ meget ældre..
Men han er virkelig en lækker mand og rigtig rigtig sød!

Anmeld

11. februar 2013

chael

MorDk skriver:

I min verden har kærlighed ingen alder...

Jo hvis vi snakker om små piger og voksne mænd... men det er en anden debat! Tror I ved hvad jeg mener!!

Enig

Anmeld

11. februar 2013

DLM

Anonym skriver:

Det kan nemt tænkes at jeg tænker de ting måske for at "nægte mig selv" de følelser for så meget ældre en fyr..

Det er jo en meget uvant situation for mig, med en mand der er SÅ meget ældre..
Men han er virkelig en lækker mand og rigtig rigtig sød!

Det tænker jeg at du gør...(nægter dig selv følelserne). Fordi du et eller andet sted, måske føler det er forkert eller tænker på hvad andre vil tænke.

Men alt det burde ikke betyde noget, hvis i er lykkelige sammen. Så pyt da med alt andet. Det er dit liv og dine følelser det handler om og ikke alle andres.

Anmeld

11. februar 2013

Carina:-)

MorDk skriver:

I min verden har kærlighed ingen alder...

Jo hvis vi snakker om små piger og voksne mænd... men det er en anden debat! Tror I ved hvad jeg mener!!

Enig.

I er begge voksne mennesker,så nyd du din nye kærlighed-og tænk lidt mindre på hvad andre mener og tænker 

Hvis jeg skulle have lyttet til andres meninger da jeg var gravid som 17 årig med min den ældste-ja så havde jeg ikke haft ham i dag. 

Gudskelov valgte jeg at tro mere at jeg godt selv vidste hvad der var godt for mig og mit liv,og lidt mindre på hvad andre synes var det rigtige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.