Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Sabsy

Hej

Du er velkommen til at skrive til mig, jeg har oplevet det samme som du og kan godt følge dig - jeg vil ikke skrive her da min familie, venner og bekendte kan se det.

Mvh S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Det tænker jeg at du gør...(nægter dig selv følelserne). Fordi du et eller andet sted, måske føler det er forkert eller tænker på hvad andre vil tænke.

Men alt det burde ikke betyde noget, hvis i er lykkelige sammen. Så pyt da med alt andet. Det er dit liv og dine følelser det handler om og ikke alle andres.

Er helt sikker på du har ret.

Er nok også nået mere dertil, at det skal andre ikke have lov at bestemme

Glæder mig til at se ham torsdag efter 1½ uges adskillelse

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Hej

Du er velkommen til at skrive til mig, jeg har oplevet det samme som du og kan godt følge dig - jeg vil ikke skrive her da min familie, venner og bekendte kan se det.

Mvh S

Hvor stor var forskellen?

Anmeld

11. februar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

Hvor stor var forskellen?

22år 45år

Anmeld

11. februar 2013

Amanda Stage

Carina:-) skriver:

Enig.

I er begge voksne mennesker,så nyd du din nye kærlighed-og tænk lidt mindre på hvad andre mener og tænker 

Hvis jeg skulle have lyttet til andres meninger da jeg var gravid som 17 årig med min den ældste-ja så havde jeg ikke haft ham i dag. 

Gudskelov valgte jeg at tro mere at jeg godt selv vidste hvad der var godt for mig og mit liv,og lidt mindre på hvad andre synes var det rigtige 

enig!  

Selvom man godt kan have en tilbøjelighed til at lytte til andre, så bør man ikke altid gøre det. Der var også mange der mente jeg skulle have en abort og der er stadig mange i dag der hele tiden skal fortælle mig hvor ung jeg var.. Vorherre bevares! Jeg elsker min søn overalt på jorden og jeg får sgu nogle gange kvalme over folks "bedrevidenhed" Jeg ser andre positive ting ved det end at jeg liiige var yngre end folk mente jeg burde. At blive mor har ingen alder og det har kærlighed heller ikke... Man skal lytte mere til sig selv end andre - siger jeg lige så tit til mig selv 

Anmeld

11. februar 2013

norenberg

Syntes det er en stor alders forskel mine forældre har et vennepar hvor hun er 20 år yngre end ham...og de valgte at få barn sammen....men barnet høre tit " nå du har nok bedstefar med i dag" virkelig synd for barnet så min mening er at hvis det er en man vælger at stifte familie med er aldersforskellen for stor....og tænker man 20 år videre så er du stadig forholdsvis ung og han er næsten pensionist....men hver sin smag....

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

22år 45år

Blev der nogensinde noget mellem Jer?

Anmeld

11. februar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

Blev der nogensinde noget mellem Jer?

Jeg har desværre ikke lyst til at kommentere mere her

Håber du forstår

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Jeg har desværre ikke lyst til at kommentere mere her

Håber du forstår

Sender dig en PB

Anmeld

14. februar 2013

lille-fisen

Har stemt "kærlighed har Ingen alder" - men, jeg synes ikke den fyr lyder sådan super ansvarlig han har 4. Børn og en 5. På vej med "en som tog røven på ham"... Ja ja det er jo nemt sige som mand. Hvor godt kender du den her fyr? 

Jeg har ikke læst hele tråden, så måske forholder det sig ikke som jeg tror, men tænker ærligt talt at jeg sgu ikke ville være den som fik barn nr 6 i hans børneflok... Du er "kun" 24 - pas på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.