Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

morethanperfect

Kærlighed har INGEN alder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Lusi

Anonym skriver:

Nej det er jo også det jeg tænker.
Folk er meget dømmende, istedet for måske at tænke på folks lykke.

Men ja, det ER stor aldersforskel - tænker også bare at jeg jo er voksen og selvstændig, så  træffer jo egne valg.

Men tror vi tager én dag ad gangen, og så må vi se. Kan være det ender med at jeg siger "fuck folks meninger, det er HAM jeg vil have"

håber det bedste for dig/jer

Anmeld

2. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Men tænker også, at du jo også er lidt ældre end mig, at så ser måske anerledes på det?

Havde han børn i forvejen?

Tja, jeg var 27 da vi blev kærester, så det er jo ikke den store forskel.

Han har en steddatter som han betragter som sin datter. Hun var 15 da vi blev kærester. Der har aldrig været problemer i den retning, hun er helt utroligt sød og vi kommer rigtig godt ud af det med hinanden. Hun boede hos os i et års tid da hun var 17.

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Tja, jeg var 27 da vi blev kærester, så det er jo ikke den store forskel.

Han har en steddatter som han betragter som sin datter. Hun var 15 da vi blev kærester. Der har aldrig været problemer i den retning, hun er helt utroligt sød og vi kommer rigtig godt ud af det med hinanden. Hun boede hos os i et års tid da hun var 17.

Fantastisk at høre at det godt kan lykkedes

Anmeld

3. februar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg har mødt den her fyr, men han er bare en del ældre end mig.

Jeg har hele tiden sagt at det ikke dur, pga. aldersforskellen, men efter vi har sovet sammen nogle gange, siddet og snakket, haft sex osv., så kan jeg mærke at jeg sgu er ved at falde for ham.

Ved ikke hvad jeg selv syntes - er nok mest bange for omgivelsernes reaktioner, og ved ikke om jeg har rygrad nok til at "kaste det af mig" når der kommer kommentarer, for det ville der uden tvivl hvis vi fik noget sammen.. ARGH!!

Er det ulækkert? For meget aldersforskel osv.? (Jeg er 24 i marts og han er 42)..

Så længe det er lovligt siger jeg "for for it" 

Personligt har jeg det bedst med kærester omkring min egen alder, men jeg har på ingen måder noget imod stor aldersforskel når det gælder andre og jeg synes slet ikke det er ulækkert

Anmeld

3. februar 2013

Wimmie

Wimmie skriver:

Personligt har jeg det bedst med kærester omkring min egen alder, men jeg har på ingen måder noget imod stor aldersforskel når det gælder andre og jeg synes slet ikke det er ulækkert

Der skulle naturligvis stå "go for it" 

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Dejligt med mennesker der ikke er dømmende

Jeg har altid været til ældre fyre - dog ikke SÅ meget

Anmeld

3. februar 2013

Aagaard

MorDk skriver:

I min verden har kærlighed ingen alder...

Jo hvis vi snakker om små piger og voksne mænd... men det er en anden debat! Tror I ved hvad jeg mener!!

præcis!

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Du ville ikke "tænke dit" hvis en du kendte på snart 24, fandt sammen med en på 42?

Min søster synes det er ulækkert (min svogers søster bliver 25 i år, og er sammen med en på 42) - og det skræmmer mig jo også lidt hvad folk ikke ville tænke om mig
Nogle gange hader jeg at folk er så dømmende

Nej, da! Der er næsten 13 års forskel på Lauras far og jeg Kærlighedens veje er uransagelige. Man bestemmer jo ikke selv, hvem man forelsker sig i og hvem ved... Måske oplever man aldrig kærligheden igen, hvis man ikke griber den

Anmeld

3. februar 2013

Sophie90

Anonym skriver:

Jeg har mødt den her fyr, men han er bare en del ældre end mig.

Jeg har hele tiden sagt at det ikke dur, pga. aldersforskellen, men efter vi har sovet sammen nogle gange, siddet og snakket, haft sex osv., så kan jeg mærke at jeg sgu er ved at falde for ham.

Ved ikke hvad jeg selv syntes - er nok mest bange for omgivelsernes reaktioner, og ved ikke om jeg har rygrad nok til at "kaste det af mig" når der kommer kommentarer, for det ville der uden tvivl hvis vi fik noget sammen.. ARGH!!

Er det ulækkert? For meget aldersforskel osv.? (Jeg er 24 i marts og han er 42)..

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal stemme.. Fordi i mit hoved har kærlighed ingen alder, men det har det at få børn er altså.. :/ Så det er ikke fordi jeg overhoved synes det er ulækkert.. Men synes ikke det er ret godt for barnet at have en så "gammel" forælder Så det synes jeg du bør overveje, men jeg ville aldrig dømme nogen for at vælge dem de gør.. Her er der 9 års forskel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.