Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

så skal det nok ikke være jer

Jeg ved det ikke.
Svært med følelser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke.
Svært med følelser!

ja men syntes du skal finde ud af det inden du leger for meget med hans følelser, ja der er følelser men når du ikke kan klare andres meninger

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja men syntes du skal finde ud af det inden du leger for meget med hans følelser, ja der er følelser men når du ikke kan klare andres meninger

Jeg leger ikke med hans følelser - jeg ar været ærlig hele vejen.
Så selvom han er utrolig glad for mig og rigtig gerne vil at vi er sammen, så ved han også mine tanker. Så der er intet med at lege med hans følelser eller holde ham for nar..

Går meget op i at være ærlig overfor ham og melde 100% klart ud for ham

Anmeld

2. februar 2013

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg har mødt den her fyr, men han er bare en del ældre end mig.

Jeg har hele tiden sagt at det ikke dur, pga. aldersforskellen, men efter vi har sovet sammen nogle gange, siddet og snakket, haft sex osv., så kan jeg mærke at jeg sgu er ved at falde for ham.

Ved ikke hvad jeg selv syntes - er nok mest bange for omgivelsernes reaktioner, og ved ikke om jeg har rygrad nok til at "kaste det af mig" når der kommer kommentarer, for det ville der uden tvivl hvis vi fik noget sammen.. ARGH!!

Er det ulækkert? For meget aldersforskel osv.? (Jeg er 24 i marts og han er 42)..

For mig er det afgørende at du er voksen derfra handler det bare om fysisk forskel og hvad man vælger at putte ind i livet

Anmeld

2. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg leger ikke med hans følelser - jeg ar været ærlig hele vejen.
Så selvom han er utrolig glad for mig og rigtig gerne vil at vi er sammen, så ved han også mine tanker. Så der er intet med at lege med hans følelser eller holde ham for nar..

Går meget op i at være ærlig overfor ham og melde 100% klart ud for ham

jamen det er da godt..... for det kan man jo nemt komme til når man tænker på andres meninger

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

For mig er det afgørende at du er voksen derfra handler det bare om fysisk forskel og hvad man vælger at putte ind i livet

Tak for dit svar

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det er da godt..... for det kan man jo nemt komme til når man tænker på andres meninger

Ja det kan man..
Men kortene er lagt på bordet for ham

Anmeld

2. februar 2013

Lusi

Anonym skriver:

Det er ikke fordi jeg ikke ville være stolt - men har nok bare ikke "nosser nok" til at kunne klare folks dunken i hovedet over det osv...

Altså der er jo kun to ting at gøre.. Tage tyren ved hornene eller glemme ham, og det lyder jo som om du er ret glad for ham, så ville da være synd at droppe ham.
Jeg ved virkelig ik hvad du kan gøre. Det ér jo kun dig selv, der kan træffe valget. Havde du været min veninde, ville jeg da synes det var en stor aldersforskel, men så ville der da heller ik være mere i dét. Det er jo jeres valg og ingen andre skal da blande sig i det!
Det gør dig da ik til en dårligere veninde, datter eller andet..

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Altså der er jo kun to ting at gøre.. Tage tyren ved hornene eller glemme ham, og det lyder jo som om du er ret glad for ham, så ville da være synd at droppe ham.
Jeg ved virkelig ik hvad du kan gøre. Det ér jo kun dig selv, der kan træffe valget. Havde du været min veninde, ville jeg da synes det var en stor aldersforskel, men så ville der da heller ik være mere i dét. Det er jo jeres valg og ingen andre skal da blande sig i det!
Det gør dig da ik til en dårligere veninde, datter eller andet..

Nej det er jo også det jeg tænker.
Folk er meget dømmende, istedet for måske at tænke på folks lykke.

Men ja, det ER stor aldersforskel - tænker også bare at jeg jo er voksen og selvstændig, så  træffer jo egne valg.

Men tror vi tager én dag ad gangen, og så må vi se. Kan være det ender med at jeg siger "fuck folks meninger, det er HAM jeg vil have"

Anmeld

2. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja det kan man..
Men kortene er lagt på bordet for ham

Jamen det er godt.. for så er begge parter med i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.