Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

FrkZier

Smilehul skriver:

Okay, det lyder i mine øre underligt, at du har haft sex med denne mand, men er ikke forelsket. Måske du skulle tage den med ro?

så man må kun have sex med folk man er forelsket i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Har stemt "kærlighed har Ingen alder" - men, jeg synes ikke den fyr lyder sådan super ansvarlig han har 4. Børn og en 5. På vej med "en som tog røven på ham"... Ja ja det er jo nemt sige som mand. Hvor godt kender du den her fyr? 

Jeg har ikke læst hele tråden, så måske forholder det sig ikke som jeg tror, men tænker ærligt talt at jeg sgu ikke ville være den som fik barn nr 6 i hans børneflok... Du er "kun" 24 - pas på dig selv

Den 5. er ikke på vej, men er skam vel levende

Har også selv tænkt det med at skulle have børn med ham når han i forvejen har 5 med 3 forskellige kvinder.
Bare så pisse røv at han har alle de børn med forskellige - for det gør dilemmaet større

Kender ham ret godt efterhånden

Anmeld

15. februar 2013

Smilehul

FrkZier skriver:

så man må kun have sex med folk man er forelsket i?

Hvis du læser TS indlæg, skriver hun sidst "er det for meget" dvs. individuel mening. Det er derfor ikke ens betydning med, at du og jeg har samme mening, vel!? 

Der er ingen, der har sagt, at du skal mene det samme som mig 

Anmeld

15. februar 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Tænker nemlig også "Han kunne være min far"!!

Har aldrig faldet for en der er så meget ældre før, max. 13 år. Så er ret skræmt og ved ikke ud eller ind

Fra 13 til 18 er der ikke så mange år

Go for it! Vi fik kommentare fordi Peder er 4 år ældre end miig, vil folk kommentere så gør de det

Anmeld

15. februar 2013

FrkZier

Smilehul skriver:

Hvis du læser TS indlæg, skriver hun sidst "er det for meget" dvs. individuel mening. Det er derfor ikke ens betydning med, at du og jeg har samme mening, vel!? 

Der er ingen, der har sagt, at du skal mene det samme som mig 

jeg siger da heller ikke vi skal have samme mening??

jeg spørger DIG om man (i følge dig) kun må have sex med folk man er forelsket i..

jeg har aldrig nævnt at vi skal mene det samme?

Anmeld

15. februar 2013

Smilehul

FrkZier skriver:

jeg spørger DIG om man (i følge dig) kun må have sex med folk man er forelsket i..

Du er da godt nok i dit snobbede hjørne - fornemmer lidt, at du er provokeret, ha ha  

Forstår ikke, hvorfor du spørger, hvis du læste mit indlæg og forstod MENINGEN!

Anmeld

15. februar 2013

Smilehul

FrkZier skriver:

Du er da godt nok i dit snobbede hjørne - fornemmer lidt, at du er provokeret, ha ha  

Anmeld

15. februar 2013

Tip!

Go for it kærlighed har ingen alder.. 

Jeg ser en fyr, som er 41.. men jeg er helt afklaret med at vi ikke skal være kærester eller andet, men derfor er det jo ikke forbudt at ses  

Anmeld

16. februar 2013

FrkZier

Smilehul skriver:

undskyld, men det er da helt ualmindeligt barnligt at kalde mig for snobbet, blot fordi jeg undre mig over dit udsagn!

Anmeld

16. februar 2013

HopinWishin

I er jo begge to voksne mennesker =) Jeg siger go for it.. Hvis I snakker godt, har god sex, kan li hinanden.. så hvorfor ikke =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.