Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

bubba

Anonym skriver:

Jeg har mødt den her fyr, men han er bare en del ældre end mig.

Jeg har hele tiden sagt at det ikke dur, pga. aldersforskellen, men efter vi har sovet sammen nogle gange, siddet og snakket, haft sex osv., så kan jeg mærke at jeg sgu er ved at falde for ham.

Ved ikke hvad jeg selv syntes - er nok mest bange for omgivelsernes reaktioner, og ved ikke om jeg har rygrad nok til at "kaste det af mig" når der kommer kommentarer, for det ville der uden tvivl hvis vi fik noget sammen.. ARGH!!

Er det ulækkert? For meget aldersforskel osv.? (Jeg er 24 i marts og han er 42)..

Tjaa.. Det er jo en smagssag. Personligt synes jeg at aldersforskellen er for stor. Men igen, hvis du er ved at falde for ham, så Go For It.! Det er da det værd at prøve. Du finder i hvert fald ikke ud af hvad du vil eller kan holde til, hvis du ikke prøver. Det kan være at I to bare er meant to be og så det det jo lige meget og der er 1, 10 eller 20 års forskel :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

kriknu

Vist er det da en stor aldersforskel, men i mit hovede har kærlighed ingen alder, hvis han virkelig er en du kan lide og en du føler du kan være dig selv med, så fuck da hvad andre tænker!

Da jeg var 16 blev min bedsteveninde kærester med en på 25 som havde 3 børn, og ja, der var da mange fordomme, ikke pga. aldersforskelen, men fordi hun endte med at skulle være en slags mor for 3 små børn, men efter noget tid stilnede det ligesom af og de er stadigvæk sammen den dag i dag og hun har ikke et eneste sekund fortrudt sit valg dengang, og ja der er da forskel på 9 år og 18 år men som så mange andre skriver, så går det over med tiden. 

Anmeld

3. februar 2013

Kongmulle

Jeg ville gerne være et åbent menneske og sige at alder kun er et tal. Men jeg syntes det er "ulækkert" og alt for meget. Han kunne være din far, yrk

desværre. Jeg ville aldrig kunne. Ville tænke jeg var sammen med en gammel mand...

Anmeld

3. februar 2013

anne2009

Tror du ikke, at det forsent at tænke over det nu. I er jo kærester, synes det er tavligt at være flov over at have ham. Men ja, synes der er meget aldersforskel, men du må være stor nok til at stå ved dine handlinger.

Anmeld

4. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja jeg synes aldersfotskellenure stor, men hvis I er det samme sted i jeres liv og har fælles interesser så skal det nok gå. Men der er to ting som ville bekymre mig.

1. Den dag du selv er klar til at få børn. Vil han have flere børn? Og vil du have et barn med en mand der måske til den tid er 50? 

2. Hans ustabilitet. 4 børn og et barn med en anden kvinde. Jeg ville ikke kunne være sammen med en mand der har et barn han ikke ønsker at se mens han godt kan se sine andre børn. Dette barn har jo ikke gjort noget galt. Og det ville for mig være et rigtig skidt karaktertræk ved manden. 

Anmeld

4. februar 2013

Zafir

Jeg har stemt at det er på grænsen. Jeg har altid sagt at mine forhold ikke ksulle være ældre end min far Men da jeg har en ung far, har det ikke altid været så nemt at overholde.

Derfor har jeg stemt på grænsen, fordi det er lige op af 'min' aldersgrænse.

Men når det er sagt, så ER det jo noget andet end ens far. Og hvis det er kærlighed, så er det kærlighed

Dog er der naturligvis nogen ting der skal overvejes, hvis du overvejer et seriøst forhold til ham. Fx som skal du have flere børn? Vil han det? Hvor er han i sin karriere i forhold til dig osv... Om de ting I ´ønsker i livet, er kompatible. Men det skal man altid overveje, inden man går ind i et forhold uanset. Så derfor overvej de ting også klø på

Det er dejligt at være forelsket.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Nej, da! Der er næsten 13 års forskel på Lauras far og jeg Kærlighedens veje er uransagelige. Man bestemmer jo ikke selv, hvem man forelsker sig i og hvem ved... Måske oplever man aldrig kærligheden igen, hvis man ikke griber den

Kan kun give dig så evig ret

Må se hvor det bærer hen

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

bubba skriver:

Tjaa.. Det er jo en smagssag. Personligt synes jeg at aldersforskellen er for stor. Men igen, hvis du er ved at falde for ham, så Go For It.! Det er da det værd at prøve. Du finder i hvert fald ikke ud af hvad du vil eller kan holde til, hvis du ikke prøver. Det kan være at I to bare er meant to be og så det det jo lige meget og der er 1, 10 eller 20 års forskel :-)

Tror du har ret.

Må se hvor det bærer hen

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

anne2009 skriver:

Tror du ikke, at det forsent at tænke over det nu. I er jo kærester, synes det er tavligt at være flov over at have ham. Men ja, synes der er meget aldersforskel, men du må være stor nok til at stå ved dine handlinger.

Vi er ikke kærester?!

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja jeg synes aldersfotskellenure stor, men hvis I er det samme sted i jeres liv og har fælles interesser så skal det nok gå. Men der er to ting som ville bekymre mig.

1. Den dag du selv er klar til at få børn. Vil han have flere børn? Og vil du have et barn med en mand der måske til den tid er 50? 

2. Hans ustabilitet. 4 børn og et barn med en anden kvinde. Jeg ville ikke kunne være sammen med en mand der har et barn han ikke ønsker at se mens han godt kan se sine andre børn. Dette barn har jo ikke gjort noget galt. Og det ville for mig være et rigtig skidt karaktertræk ved manden. 

Jeg har tænkt præcis samme ting som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.