Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nej fik ingen ting... men det havde jeg heller ik forventet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotchen skriver: Hej piger Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver. Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen' Fik I noget af jeres partner? Eller er det bae mig, der forventer for meget???
Hej piger
Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.
Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'
Fik I noget af jeres partner? Eller er det bae mig, der forventer for meget???
Øhhh nej.
Fik intet, og synes egentlig også det er lidt for meget at forvente det.
Jeg fik en buket blomster til begge vores sønners fødsler og drengene fik hver deres tigerdyrbamse. Til datterens fødsel fik jeg vist ingenting, men både svigerne og svigerinden kom med blomster. Der tænkte jeg ikke rigtigt over det. Han var dog godt til at få afsat drengene den første dag, vi var hjemme og til at varte mig op med mad, the, bog, fjernbetjening, mobil osv
nej.. hvorfor dette forbrug og gavehejs..
.. jeg gav heller ikke ham noget forde han var blevet far..
raca skriver: nej.. hvorfor dette forbrug og gavehejs.. .. jeg gav heller ikke ham noget forde han var blevet far..
" gavehaløj og forbrug" er jo fordi man holder af hinanden og gerne vil glæde den anden. Det samme er jo gældende når man har fødselsdag. Om man får en gave fordi manden er taknemelig for at man har skænket ham et barn, eller fordi man har fødselsdag eller en buket på en hverdag fordi han elskser en. Det kan jeg altså ikke få ondt i r--- af. Så kald du det bare forbrug. Det samme er vel gældende hvis du får en jule- eller fødselsdagsgave- om det så koster 30 kr eller 300 kr.
Jeg fik ingen barselsgave, kun en meget lille bryllupsgave, meget små og kun en enkelt gang personlig gave, ingen årsgave, ingen forlovelsessring og ingen mors gave Hvis der findes flere ting som man kan få, har jeg ikke fået det - ud over at min mand kom hjem 14. februar sidste år med roser, chokolade, friske jordbær, fløde og bones
Jeg fik en smuk guld halskæde med en lyserød sten fra carré
tinasmor skriver: " gavehaløj og forbrug" er jo fordi man holder af hinanden og gerne vil glæde den anden. Det samme er jo gældende når man har fødselsdag. Om man får en gave fordi manden er taknemelig for at man har skænket ham et barn, eller fordi man har fødselsdag eller en buket på en hverdag fordi han elskser en. Det kan jeg altså ikke få ondt i r--- af. Så kald du det bare forbrug. Det samme er vel gældende hvis du får en jule- eller fødselsdagsgave- om det så koster 30 kr eller 300 kr.
vi giver slet ikke gaver til hinannen... hvorfor skulle vi..
vi viser ikke vores kærlighed og enerkendelse gennem matrielle ting men gennem nærver og det vi gør sammen og har sammen..
jeg føler mig langt mere elsket efter en lang filosofisk samtale, end hvis jeg modtog en buket blomster. .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128