Fik I en barselsgave af jeres mand/kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.295 visninger
84 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

klmf

Hej piger

Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.

Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'

Fik I noget af jeres partner? Eller er det bae mig, der forventer for meget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Zelinasmor

lotchen skriver:

Hej piger

Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.

Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'

Hverken jeg selv eller folk jeg kender har fået noget i barselsgave af deres mænd eller kærester  Kan jeg personligt heller ikke forstå man skal have. 

Anmeld

1. februar 2013

B&J

min kæreste gav mig en halskæde hvor der står jette på....

Anmeld

1. februar 2013

Troldemommi

Er en lille baby ikke gave nok i sig selv? 

Monica

Anmeld

1. februar 2013

Clisolka

Nej det gjorde jeg ikke - jeg havde heller ikke brug for det 

Anmeld

1. februar 2013

_-Kathrine-_

Niks... Og er sgu også lidt skuffet, så jeg skal ud og købe en "du-er-mega-sej-til-at-føde"gave om ikke så længe

Anmeld

1. februar 2013

Lullaby

Næe

Anmeld

1. februar 2013

christina92

lotchen skriver:

Hej piger

Jeg fik heller ikke noget.. Havde da nok også troet der ville være et eller andet

Anmeld

1. februar 2013

(august)

Hej

Jeg fik et par uger efter den førstefødte blev født en buket blomster og en halskæde jeg havde ønsket mig. Han fik efter et halvt år et træegern han havde ønsket sig fra en træudskærer.

Efter nr 2 har ingen af os fået noget....jo fik en buket blomster lige som første gang, da de andre buketter ikke kunne mere, dem fra gæsterne.

Anmeld

1. februar 2013

Guldimaven

Jeg fik en ring med en blå sten i, fordi vi fik en søn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.