Fik I en barselsgave af jeres mand/kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Misscbn

lotchen skriver:

Hej piger

Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.

Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'

Fik I noget af jeres partner? Eller er det bae mig, der forventer for meget???

Næ fil ik rigtig noget andet end at han havde siddet og sendt MMS billeder til en anden pige af sig selv mens jeg lå og fødte 

Fed gave at få  eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

1990h

blankholm skriver:

Næ fil ik rigtig noget andet end at han havde siddet og sendt MMS billeder til en anden pige af sig selv mens jeg lå og fødte 

sikke da en tos

Anmeld

4. februar 2013

Misscbn

1990h skriver:

sikke da en tos

Ja det var bare ik første gang han havde haft snablen for langt frem, det var mig der var dum nok og blev for længe 

Anmeld

4. februar 2013

Tulle28

blankholm skriver:

Nej!!! I er ikke sammen den dag idag går jeg ud fra?! Han skulle da have nogen smæk i sin bare...!!! Sikke en fyr

Anmeld

4. februar 2013

1990h

blankholm skriver:

Ja det var bare ik første gang han havde haft snablen for langt frem, det var mig der var dum nok og blev for længe 

Puha..du skulle ha kvalt ham med navlesnoren!!

nej nogle gange finder man sig i mange ting når man er forelsket.

Anmeld

4. februar 2013

Thalia

Jeg har ikke fået noget af min mand nogen af de gange jeg har født, og det er jeg faktisk glad for.

Jeg synes ideen om en barselsgave fra manden er sådan lidt åndsvag, for vi gir jo hinanden en baby.

Anmeld

4. februar 2013

Misscbn

Tulle28 skriver:

Nej!!! I er ikke sammen den dag idag går jeg ud fra?! Han skulle da have nogen smæk i sin bare...!!! Sikke en fyr

nej gik fra ham i Maj måned

kunne ik holde til alt det mere så nu er det bare bassen og jeg

Anmeld

4. februar 2013

Misscbn

1990h skriver:

Puha..du skulle ha kvalt ham med navlesnoren!!

nej nogle gange finder man sig i mange ting når man er forelsket.

Ja jeg havde haft veer fredag til søndag morgen og uden søvn og mad i 2 døgn så var heeeelt væk da jeg havde født opfattede ingen ting ik engang at han klippede navlesnoren, at han blev målt og vejet osv husker ingen af de ting

meeen havde hans tlf i mit navn og gik så ind og tjekkede hvem han ringede og skrev mmsér til og så fandt jeg hurtigt ud af tingene 

Anmeld

4. februar 2013

1990h

blankholm skriver:

Ja jeg havde haft veer fredag til søndag morgen og uden søvn og mad i 2 døgn så var heeeelt væk da jeg havde født opfattede ingen ting ik engang at han klippede navlesnoren, at han blev målt og vejet osv husker ingen af de ting

meeen havde hans tlf i mit navn og gik så ind og tjekkede hvem han ringede og skrev mmsér til og så fandt jeg hurtigt ud af tingene 

sikke en taber

Anmeld

4. februar 2013

Misscbn

1990h skriver:

sikke en taber

jaa helt vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.