Fik I en barselsgave af jeres mand/kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Zelinasmor

Silas <3 skriver:

Enig her.

Jeg synes det virker en anelse forkælet at forvente en gave og så også blive skuffet.

Man er sammen om det, og det er da gave nok i sig selv at man bliver mor og far (igen) 

Præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

klmf

Jeg ville bare lige lodde stemningen blandt andre, fordi det i vores omgangskreds er almindeligt at give moren en gave/blomst/kort - men var nysgerrig på, hvordan andre har det.

Jeg synes jo man på fødegangen burde få en medalje! Det var eddermame en drøj omgang...

Tak for inputs girls

Anmeld

1. februar 2013

FogL

lotchen skriver:

Hej piger

Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.

Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'

Fik I noget af jeres partner? Eller er det bae mig, der forventer for meget???

Jeg fik en macbook :p Måske også et overkill fra hans side, men jeg er da glad for den!

Anmeld

1. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg fik et sølvarmbånd første gang, et ur anden gang og en ring tredje gang. I min omgangskreds er det meget almindeligt, at far giver en barselsgave til mor, og jeg klager ikke 

Anmeld

1. februar 2013

Lady Marion <3

Med min ex mand fik jeg med nr 1 en brilliant ring ,

Med nr 2 med samme ex mand fik jeg brilliant øreringe .

Ved nr 3 barn med min nye mand fik jeg intet  dog fik jeg en helt fænomenal far til min dreng , så heldig var jeg ikke ved nr 1 og 2 .

Anmeld

1. februar 2013

Stumpen

Ved begge piger fik jeg en halskæde, som jeg regner med at forære dem når de bliver 18 

Anmeld

1. februar 2013

PernilleogLouis

lotchen skriver:

Hej piger

Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.

Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'

Nej men gav ham en som har har på hver dag siden var nu også lidt skuffet over ik at få noget

Anmeld

1. februar 2013

Tvillingemor80

fik en halskæde med et vedhæng med en stork med baby i næbet. og så havde han købt et ekstra vedhæng og sat i .. så der var to storke med babyer .. da vi ventede tvillinger..

jeg havde ellers sagt at jeg intet behøvede, men blev meget overrasket og glad

Anmeld

1. februar 2013

Sia

lotchen skriver:

Hej piger

jeg fik en virkelig smuk diamantring (ikke sådan noget mega mange karat-noget, men en rigtig fin en med en lille sten)... det var ikke noget jeg forventede, han er jo os blevet far selvom det er mig der har været gravid og født men ville nok blive lidt ked hvis ikke han i det mindste lige kom med en lille blomst eller noget.. det er jo rigelig hårdt at være gravid OG føde.. hehe

Anmeld

1. februar 2013

Silas&Mille

Jeg har heller ikke fået nogen barselsgave af kæresten ved nogen af fødslerne.
Synes nu heller ikke jeg havde brug for at få noget af ham.
Det største (udover selve fødslen af vores søn) var at kæresten græd da han fik af vide han havde fået en søn. Da havde vi været sammen i 5½ år og han havde ikke trillet en eneste tårer foran mig.
Det var faktisk rigtig stort for mig at han gjorde det (ja ved godt det lyder lidt underlig)

For mig er det gave nok i sig selv at han har givet mig to helt igennem fantastiske børn og at han er en fantastisk far for dem og en fantastisk kæreste for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.