lotchen skriver:
Hej piger
Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (
). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.
Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'
Fik I noget af jeres partner? Eller er det bae mig, der forventer for meget???
Jeg er forøvrigt også en af dem der ikke synes det er forkælet at håbe/forvente en gave. Jeg synes at det var en drøj omgang og selv om det selvfølgelig er en gave i sig selv at få sit barn, så vil jeg da 1000 gange hellere have en barselsgave end f.eks en gave på min fødselsdag. (som jeg btw også ville blive skuffet over ikke at få for min kæreste) 
Jeg gav også selv min kæreste en barselsgave. Det var en af de lidt mere personlige, nemlig noget hjemmelavet halløj, men følte også, at han skulle have noget.
Jeg tror forøvrigt det er lidt forskelligt fra folk til folk om de giver gaver. Min mor fik to smukke ringe af min far da hun fødte os, og jeg synes, at det er virkelig smuk gestus at give til sin kone/kæreste som har ligget i veer og lidt for at give én (manden) den dejligste, lille baby. hvis jeg var mand, skulle min kæreste i hverfald forkæles. 
Anmeld