Fik I en barselsgave af jeres mand/kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Nessie

Jeg fik en alliance ring med en sten i. Var mit eget ønske, og han syntes det var en fin symbolik med stenen der repræsenterer vores barn.
Når jeg har født igen, skal der en sten mere i, ligesom ved runde fødselsdage og bryllup.

Jeg "forventede" at få en gave, og det var da noget vi havde talt om på forhånd. Han "forventede" såmænd også at jeg skulle have en.
Det er en tradition i min familie at kvinden får en gave får at have stået graviditeten igennem i 9 mdr. Det er trods alt meget hårdt for kroppen.

Jeg havde så valgt at købe et billede til min mand, som jeg vidste han ville blive glad for, men aner ikke hvad jeg skal finde på denne gang.

Synes at det vi giver skal være varigt, og minder os om hvorfor vi fik lige præcis dén gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Mother-love

Jeg fik ikke noget. Og havde da slet heller ikke forventet at få noget. Hvorfor dog det? Jeg mener self er det os kvinder der gør arbejdet. Meeeen tilgengæld er det så mændene der skal holde os ud i de 9 mdr. Er det ikke nok hahahaha

Anmeld

3. februar 2013

tinasmor

raca skriver:

vi giver slet ikke gaver til hinannen... hvorfor skulle vi..

vi viser ikke vores kærlighed og enerkendelse gennem matrielle ting men gennem nærver og det vi gør sammen og har sammen..

jeg føler mig langt mere elsket efter en lang filosofisk samtale, end hvis jeg modtog en buket blomster. .

Det ene udelukker ikke det andet.

Anmeld

3. februar 2013

tinasmor

baby012 skriver:

Men hvad skal han så have ? 

For han har vel ligeså meget skænket hende et barn ?  

Min mand fik nogle personlige malerier som jeg havde tegnet (babyfødder og babyhænder) De hang de første par år på pigens værelse.

Anmeld

4. februar 2013

1990h

lotchen skriver:

Hej piger

Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.

Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'

Fik I noget af jeres partner? Eller er det bae mig, der forventer for meget???

jeg har først termin til april så ved det af gode grunde ikke endnu

dog vil jeg sige at jeg nok forventer at få en ting eller blomster..vi snakker ikke noget vildt og fancy, men noget hvor han har brugt sin fantasi. måske øreringe har kun et par..

dog har jeg også tænkt mig at købe noget til ham. MEN JEG ANER IKKE HVAD. så hvis nogle har gode ideer så kom endelig med dem

Anmeld

4. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg har ikke fået nogen af de to gange jeg har født - selvom jeg kom med hentydninger ...

Anmeld

4. februar 2013

jydeinden

michelledam skriver:

Jeg fik ikke noget. Og havde da slet heller ikke forventet at få noget. Hvorfor dog det? Jeg mener self er det os kvinder der gør arbejdet. Meeeen tilgengæld er det så mændene der skal holde os ud i de 9 mdr. Er det ikke nok hahahaha

Anmeld

4. februar 2013

Mor til Ella

lotchen skriver:

Hej piger

Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.

Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'

Ved ikke om det direkte var en barselsgave da jeg fik den nogle måneder efter.

Men fik et pænt beløb så jeg kunne gå ud og købe noget tøj, så jeg ikke gik rundt i mave formet tøj

Men jeg forventede heller ikke noget, synes hans indsats var lige så prisværdig som min Godt jeg ikke er den der skal sidde og se til.....

Anmeld

4. februar 2013

Valle81

lotchen skriver:

Hej piger

Nej jeg har ikke fået noget nogen af gangene:0)

Men har heller ikke tænkt over det og ej heller haft købt noget til min mand:0)

Christina

Anmeld

4. februar 2013

Isabella_mor

lotchen skriver:

Hej piger

jeg fik ikke noget... andet end at jeg fik en søn... 

heller ikke mor-barn buket.. men Villads fik masser af tøj i fødsels gave.. så det var jo fint.. det var jo trods alt hans fødselsdag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.