Fik I en barselsgave af jeres mand/kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

nielsen80

lotchen skriver:

Hej piger

Jeg fødte en lækkerlas her for små 2 uger siden (). Fik den smukkeste mor-barn buket af mine forældre og har også fået blmster af noget familie, ellers er det selvfølgelig bassen og storebror der har fået gaver.

Har ikke fået noget af min kæreste - ikke engang en lille buket til en 50'er fra Brugsen. Og er sgu skuffet! Havde ikke forventet guld og diamanter, men bare en buket blomster som 'tak fro indsatsen'

Fik I noget af jeres partner? Eller er det bae mig, der forventer for meget???

Jeg fik en forlovelsesring

Kan sagtens følge dem der siger" er baby ikke nok" , meeeeeeen synes nu det var virkelig dejligt og meget romantisk at få en gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

baby012

nope  

hvorfor skulle jeg også det? 

Har du da givet ham en gave ? 

Anmeld

1. februar 2013

Bom

Jeg fik en dejlig søn af min kæreste.. <3

Anmeld

1. februar 2013

Silas <3

xoxotasha skriver:

Hverken jeg selv eller folk jeg kender har fået noget i barselsgave af deres mænd eller kærester  Kan jeg personligt heller ikke forstå man skal have. 

Enig her.

Jeg synes det virker en anelse forkælet at forvente en gave og så også blive skuffet.

Man er sammen om det, og det er da gave nok i sig selv at man bliver mor og far (igen) 

Anmeld

1. februar 2013

mth1987

Jeg fik en fin halskæde

Anmeld

1. februar 2013

Silas <3

Bom skriver:

Jeg fik en dejlig søn af min kæreste.. <3

Anmeld

1. februar 2013

mulle85

nix synes min søn er gave i sig selv så har slet intet forventet!

Anmeld

1. februar 2013

Muhmi

Jeg har fået hans hjælp til at klare alt det jeg ikke følte/føler overskud til... Jeg har ikke forventet at få noget som helst af ham, for jeg synes virkelig at hans indsats har betydet meget mere end en lille gave

Anmeld

1. februar 2013

Jibbe

Nej fik intet og forventede det heller ikke. Blikket og stoltheden fra ham var rigeligt

Anmeld

1. februar 2013

CaWi

Jeg fik et armbånd med hjerter i sølv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.