raca skriver:
hvorfor denne nedladne tone..
i vælger at sende jeres børn væk. forde i kun kan pleje et forhold når barnet ikke er der.. og længre er den vel ikke..
vi vælge at holde barnet hjemme forde, det er for mine børn en voldsom overstimolering at overnatte ude, i mere end en nat, så det kræver noget for barnet at fordøje det, dette har intet med tilvænding, men barnest sind at gøre..
jeg valgte at amme længe, så barnet skulle lige forstå at når jeg ikke var der var der ikke mælk. dvs 2 år ca.
vi har ladet barnet selv bestemme hvornår det var klart,
jeg mener vi som forædre vælger at aflevere barnet i ca 8 timer pr dag i ins i 5 dage om ugen.. så mange børn er kun sammen med forældrene i 3-4 timer om dagen og det er så der hvor forældrene skal 1000 ting samtidigt, så tiden når de er så små er for mig så værdifuld at jeg ikke vil lade gå yderlig 48 timer væk fra vores samværd, forde nogle skriger kærsteweekend er såååå vigtigt.. for et forhold.. så derfor har vi ventet til barnet fik lyst til yderlig adskillelse.
Nedladende? Der er sku da ikke noget nedladende ved den. Jeg siger bare at nogen børn ikke græder, når forældrene går og andre gør. Det er en fact.
Og for det første ts' datter går ikke i vs, så hun er jo ikke væk 8timer om dagen. Du ved ikke hvordan hendes mand arbejder og hvor meget han er sammen med sin datter.
Du kan gøre som du vil, og så gør andre som de vil.
Ja dine børn kan ikke være ude mere end overnatning, men det betyder da ikke at alle andre børn ikke kan. Hvorfor må bedsteforældre ikke også nyde deres børnebørn over flere dage når de er små, hvis de gerne vil?
Du får det til at lyde som om man er dårlige forældre, fordi man gerne vil have en friweekend en gang imellem, det er jo ikke hver weekend. Og det er jo ikke en tilfældig barnepige, det er mormor der gerne vil være sammen med Sit barnebarn.
Vi lever forskelligt og tager forskellige valg.