Pasning i en hel weekend som 1-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

lilledittemor

morethanperfect skriver:

Ja ta da afsted

Det er kun jer der kan afgøre det .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

lilledittemor

Yurie skriver:

Ja nogle børn kan passes fra de er helt små og længere tid, og andre der skriger: bloody murder hvis de skal passes.

HAHA

Anmeld

21. januar 2013

TNBC

Ditte_Marie skriver:

HAHA

Anmeld

22. januar 2013

Lotus86

Der er da ikke noget at sige til, at så mange par med små børn går fra hinanden, hvis man aldrig tillader sig selv lidt alenetid. Jeg har aldrig hørt om nogle børn der er døde, eller som har taget permanent skade af, at blive passet i trygge rammer i nogle dage.

Tror altså nogle gange man skal slappe lidt af, og huske på sig selv og sit parforhold, der er andet i livet end ens børn, forhåbentlig da

Afsted med jer, og NYD jeres kærestetur, inden lillesøster melder sin ankomst

Anmeld

22. januar 2013

Mum33

Fandt lige ud af, at mine forældre havde fået min søster passede, da hun var 1 år (i 1978 ). De tog en hel uge til Rhodos alene, mens mine bedsteforældre passede min  søster  Det var helt normalt den gang  Så måske vi er blevet lidt hysteriske i dag mht pasning.

Det er selvfølgelig kun Jer, der kan afgøre det, men har I det ok med det, så afsted med Jer. God tur  

Anmeld

22. januar 2013

modesty

Ditte_Marie skriver:

Jeg tror at vi prøver det af først, hvor vi bare er hjemme, mens hun er hos mormor.. Det tror jeg at jeg har mest ro ved - som en generalprøve, så jeg ved at hun sagtens kan
Selvom jeg godt ved at det lyder ret fjollet..

Det lyder ikke fjollet - det er også vores plan når vores dreng skal overnatte ude første gang.

Anmeld

22. januar 2013

Benjamins'mor

Benjamin blev passet en hel weekend da han var 21 mdr.
Da tog vi en weekend til København, og vi syntes ikke rigtigt han ville få noget ud af det.

Anmeld

22. januar 2013

raca

Lotus86 skriver:

Der er da ikke noget at sige til, at så mange par med små børn går fra hinanden, hvis man aldrig tillader sig selv lidt alenetid. Jeg har aldrig hørt om nogle børn der er døde, eller som har taget permanent skade af, at blive passet i trygge rammer i nogle dage.

Tror altså nogle gange man skal slappe lidt af, og huske på sig selv og sit parforhold, der er andet i livet end ens børn, forhåbentlig da

Afsted med jer, og NYD jeres kærestetur, inden lillesøster melder sin ankomst

ej udskyld mig.. at man går fra hinannen har intet med om man vælger at få passet barn ude før barnet er 1 år, eller for den sags skyld 3...

når man går fra hinannen er der meget mere og andet på spild..

jeg mener ikke en kærste aften hver 2 mdr uden baby.. kan redde et forhold på den lange bane.. det kræver nærvær, samværd og respekt i HVERDAGEN... ikke fri fra børne i en weekend..

vores forhold er er tæt og nært, forde vi gør nøjaktig som en anden skriver.. laver date aftale i sofaen, og husker og kramme i hverdagen og giver hiannen ro og tid,

vores børn blev passet da de selv bad om det. dvs omkring 2.5-3 år...

vores tid med børne er værdifuld.. ikke en pligt der tager tid fra os som par og fra os som individer..

Anmeld

22. januar 2013

modesty

raca skriver:

ej udskyld mig.. at man går fra hinannen har intet med om man vælger at få passet barn ude før barnet er 1 år, eller for den sags skyld 3...

når man går fra hinannen er der meget mere og andet på spild..

jeg mener ikke en kærste aften hver 2 mdr uden baby.. kan redde et forhold på den lange bane.. det kræver nærvær, samværd og respekt i HVERDAGEN... ikke fri fra børne i en weekend..

vores forhold er er tæt og nært, forde vi gør nøjaktig som en anden skriver.. laver date aftale i sofaen, og husker og kramme i hverdagen og giver hiannen ro og tid,

vores børn blev passet da de selv bad om det. dvs omkring 2.5-3 år...

vores tid med børne er værdifuld.. ikke en pligt der tager tid fra os som par og fra os som individer..

Anmeld

22. januar 2013

>>Carina<<

Ditte_Marie skriver:

Åh hvor dejligt at høre

Jeg kan godt mærke at jeg er ved at blive "en af dem" som har svært ved at få hende passet, fordi så få kender hende rigtig.. Men det gør mormor.
Og jeg kan bare mærke at min mand og jeg har så meget brug for "os-tid"..

Afsted med jer :-) vi tager opholdet i jylland så vi er også rigtig væk hjemmefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.