Pasning i en hel weekend som 1-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

lilledittemor

Prinsesse2ben skriver:

Jeg ville gøre det (og jeg er ellers virkelig sart med hensyn til pasning af min dejlige pige) Men jeg fik mig en gevaldig øjenåbner i fredags hvor min datter blev passet med overnatning for første gang, og hun er 18 måneder. Jeg behøver ikke sige mere end at den kærestetid vi havde sammen betød så meget for os som par, og hvis min datter kunne tale er jeg faktisk sikker på at hun var tilfreds, både med pasningen men også at have et sæt lykkelige forældre efterfølgende 

Det er præcis det jeg tænker..
Jeg synes bare at jeg har brug for et lille pusterum og lære min mand at kende igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

lilledittemor

Bertemor skriver:

Begge mine piger har overnattet hos mormor og morfar i en hel weekend (og også længere) som 1 årige. De er 100% trykke ved mormor og morfar og der har aldrig været problemer.. Én enkelt gang er vi blevet kaldt hjem, men det var fordi at den store var blevet meget syg. 

Er du rolig ved det og ved at jeres barn vil hygge sig, så ser jeg intet forkert i det. 

Ej hvor dejligt
Jeg er desværre blevet dårlig til at få vores datter passet, da ikke hvem som helst får lov

Men ja, sygdom kan man ikke degradere sig imod

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

Fenja09 skriver:

Min datter er lige knap 17 måneder og jeg ville ikke selv aflevere hende 2 dage - heller ikke hos bedsteforældrene. I er de eneste som kan vurdere og beslutte om det er det rigtige at gøre - det skal jo føles godt indeni. Samtidigt skal barnet være fuldstændig tryg ved personen, som ikke er mor og/-eller far.

Jeg ville ikke gøre det, men det betyder ikke at i ikke skal gøre det

/Fenja

Jeg ved at hun er helt tryg ved min mor ellers ville jeg ikke engang overveje det.

vi er alle forskellige

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

MyLille skriver:

Ja, det ville jeg gjort uden at blunke Vores datter blev passet en hel weekend hos sine bæsteforeldre da hun var 10 måneder. Da var det nemlig os der var på kærestelweekend i Lübeck.
Det gik så fint, pigen hygget si og det samme gjorde vi. Vi vidste at Marie havde et trygt og nært forhold til sin farmor og farfar.

Jeg synes absolut I skal unne jeg lidt tid sammen Det er vigtig!!

Åh det lyder dejligt
Jeg er bare blevet så dårlig til at få hende passet..

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

Doffie skriver:

SÅ TA AFSTED OG NYD DET 

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

Tvillingemor90 skriver:

Mine piger ville ikke havde kunnet det og heller ikke idag (de er to år).. 1 overnatning er passende for dem..

men børn er jo forskellige ..

Og det er du jo den der bedst ved
Ja, alle børn er forskellige - jeg ved det jo heller ikke med 110% sikkerhed før hun har prøvet det..
Dog tror jeg at det bliver sværest for mig

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

Yurie skriver:

Hvis hun er vant til at være hos farmor, tror jeg det er bedre at hun bliver passet der, for det plejer hun.
Hvis børnene er trygge, så plejer der ikke at være noget. De registeret jo ikke hvor lang tid der går, de ved bare at de er trygge og sammen med de kender.

Mormor

Ja, det er også det jeg tænker er bedst...

Anmeld

21. januar 2013

morethanperfect

Ja ta da afsted

Det er kun jer der kan afgøre det .. 

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

Brams skriver:

Jeg ville personligt aldrig gøre det. Hovedreglen er 1 overnatning pr. år de er 

Kærestetid skal der nok komme 

Vi er jo alle forskellige

Hvis min datter har det fint med det (hvilket vi vil prøve af), og mor og far får fornyet energi, så tror jeg egentlig at det gavner alle

Kærestetid kommer der ikke så meget af forløbig da lillesøster kommer til Juli

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

hautecouture skriver:

Der er masser af 'regler' for alt muligt mht børn, men ingen kender jeres barn bedre end jer og hvis I ved hun er tryg ved mormor ville jeg ikke betænke mig et øjeblik Tag afsted, nyd hinanden og hav en dejlig tur 

Vi har en datter på 17 mdr - og den 1. februar tager kæresten og jeg på skiferie i en uge sammen med min søster, svoger og deres 3 børn (den yngste er 4 og er med for første gang) - Aya skal være hos sin mormor og morfar og jeg er ikke nervøs. Slet ikke. Hun får det helt fantastisk og bliver garanteret forkælet. Der er allerede aftalt besøg jos oldemødre, i svømmehallen og næsten allerede lavet madplaner 

Jeg er udmærket klar over hvilken holdning mange, fortrinsvis mødre, forældre har til den beslutning, men det rager heldigvis ikke dem, for det er VORES beslutning og den har vi det rigtigt godt med. Ligesom dette er jeres beslutning. Ingen kan træffe den for jer - I må bare mærke efter indeni om det føles rigtigt 

Ih hvor må det være mega hyggeligt
Jeg håber at i får en fantastisk tur.. !

Men.. tror du ikke det bliver svært at undvære hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.