Ditte_Marie skriver:
Sagen er den, at min mand og jeg rigtig gerne vil have noget kærestetid for at "huske" hinanden igen 
I bryllupsgave fik vi et gavekort til et valgfrit hotel med 2 overnatninger..
Vores datter er lige fyldt 1 år, men har det fantastisk hos sin mormor når hun bliver passet.. men jeg tænker på om hun kan det en hel weekend?
Er der nogen der har prøvet det? og hvad tænker i om det?

Det er ikke længere væk end Middelfart (Vi er fra København), så hvis det ikke fungerer kan vi jo komme hjem ret hurtigt.
Jeg tror mest at det er mig der sætter spørgsmålstegn ved det, inderst inde ved jeg jo at hun vil hygge sig.. Vil bare ikke have at hun skal blive ked af det fordi vi ikke er der..
Nu er der nok mange der skriger af mig 
Men vores skal passes ude allerede efter 2,5 måned
Vi har mange ting i foråret der gør at jeg syntes det er upassende at tage den bette med, vi har en 50 års, der er bryllup og en 30 års - alle ting er noget der ikke kun er forbeholdt en kop kaffe og et stykke kage. Disse ting kræver også at vores datter skal overnatte ude da min mor bor halvlangt væk og jeg syntes det er synd at den bette skal jages rundt istedet for at hun bare bliver hygget ordentligt om imens hun er hos mormor og så kommer hjem dagen efter.
Jeg drikker ikke, men vil ikke afholde min kæreste fra at drikke og jeg har ikke kørekort så kan ikke bare tagte tidligere hjem og låne bil og hente vores datter heller ikke.
Som tingene er nu har jeg det fint med at hun skal passes (måske jeg ændre mening når dagene kommer), men jeg skal jo lære det ligesåvel som at vores datter skal lære det. Min mor er samtidig også den vi stoler allermest på når det kommer til at babysitte, så kunne ikke forestille mig at jeg ville være urolig for om min datter har det fint nok.
Kærestetid er vigtigt, og nogle gange er behovet altså at børn bare ikke er der og det betyder ikke at man ikke kan finde ud af at være kærester ellers - men der er altså forskel på om der er børn til stede eller ej.
Jeg syntes det er fint og jeg håber at i får en god weekend 
Anmeld