raca skriver:
jeg har gået hjemme.. med mine til de var 2 år.. så ja jeg ved hvordan det er at gå hjemme... men babyhjerne og isolering at at barnet keder sig, det bestemmer man jo selv.
og hvis man allerede ved første barn har glemt kærligheden.. så kan en tur lappe på det.. men den ændre jo ikke grunden til man glemte kærligheden.. så man bliver nødt til at blive bevist om at ændre på det ellers går der jo kort tid også er den gal igen.. også må man på kærste og genfindings tur igen og igen og igen...
Så du har ALDRIG oplevet at du har "glemt" at prioritere dig selv eller din mand fremfor børnene?

Det glemmer jeg.. jeg går ofte så højt op i min datter, at jeg ikke gider at bruge tid på at passe og pleje mig selv når hun er kommet i seng..
Desuden synes jeg ikke at det er helt fair at du skriver at man selv bestemmer omkring det at barnet keder sig - for uanset hvor mange ting vi kan gå til i løbet af ugen, så er jeg altså bare ikke altid lige så spændende som børn på hendes egen alder, når vi er hjemme og har en afslapnings-dag.
Hvem har sagt noget om isolering?

Turen er jo til at man skal finde gnisten frem igen.. og jo, det ændrer jo alting. Men hvis det først kommer op at køre igen, så går det ikke dødt med det samme man kommer hjem.
Og hvad så hvis man må på tur igen og igen og igen?
Hvis man har det godt med det, så er det jo det man skal gøre.
Desuden, hvis det kun er én weekend om året, så kan jeg slet ikke se nogen ko på isen
Anmeld