Pasning i en hel weekend som 1-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Det var friskt! Første gang min Laura sov ude var en enkelt overnatning, da hun var 7 mdr. og det gik også fint. Men så var jeg også til julefrokost fra 17.30-3.45, da hun kun var 6 uger, men det havde jeg altså bare brug for!

Frisk og frisk ved jeg nu ikke om det var  det tager små 20 min. fra sverige til danmark - og så bare lige turen fra kbh til lyngby - så vi kunne være hurtigt hjemme igen.

Men mine svigerforældre har været en stor del af Laura og vores liv fra dag 1 af (vi boede på det tidspunkt 1 blok fra hinanden - så så hinanden næsten hver dag).. Så Laura (og vi andre) har ofte overnattet hos dem. Og Laura elsker at sove hos dem, selv på fredag skal hun faktisk sove der til lørdag - pga de henter i vuggestuen og daniel og jeg skal begge arbejde til okay sent og skal igen begge arbejde lørdag  så er der mere ro på for Laura, at sove hos dem - så hun ikke skal hentes hos dem kl. 18.30 (tæt på sengetid - normalt har svigermor mulighed for at tage hjem til os og putte Laura får vi kommer hjem - vist vi kom senere hjem - men hun har ingen kørekort, og svigerfar er ikke hjemme - og vi bor ikke så tæt igen nu efter vi er flyttet) og så hjem igen til dem lørdag morgen kl. 9..

Så bliver Laura forkælet af farmor og farfar - og de får kvalitetstid sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

modesty

Ditte_Marie skriver:

Jeg havde ikke taget beslutningen endeligt da jeg oprettede indlægget Men tog den ret hurtigt da folk sagde go for it.

Jeg har bestemt ikke noget imod at folk har andre meninger end mig - det må de MEGET gerne men de skal ikke dunke mig oveni hovedet fordi jeg så har taget en beslutning som ikke passer dem.
Og hvor de lidt imellem linjerne siger at man er en dårlig forældre hvis jeg ikke gør som de selv ville have gjort
Man skal respektere hinanden og at vi alle er forskellige.

Jeg er enig, men må så også sige at du ikke kan regne med at oprette et sådant emne på et sådant forum uden at folk kommer med skarpe holdninger. Så det må du tage med - og føle dig for fin til at skyde igen hvis du synes at det er en underlødig måde at debattere på.

Anmeld

23. januar 2013

Lullaby

Ditte_Marie skriver:

Det vil vi gøre

Yes

Anmeld

23. januar 2013

Lullaby

modesty skriver:

Jeg er enig, men må så også sige at du ikke kan regne med at oprette et sådant emne på et sådant forum uden at folk kommer med skarpe holdninger. Så det må du tage med - og føle dig for fin til at skyde igen hvis du synes at det er en underlødig måde at debattere på.

Hvad mener du med det? Man er da ikke "for fin" på den bare fordi man ikke synker ned på andres niveau..

Anmeld

23. januar 2013

TNBC

modesty skriver:

For fin? Jeg synes hun debattere fint. Og hvis man er for fin, fordi man ikke lige svarer tilbage, vil jeg da hellere være for fin, end at synke ned på et level, hvor man siger at man er dårlige forældre, fordi man ikke lige gøre hvad de synes er rigtigt.

Anmeld

23. januar 2013

modesty

Yurie skriver:

For fin? Jeg synes hun debattere fint. Og hvis man er for fin, fordi man ikke lige svarer tilbage, vil jeg da hellere være for fin, end at synke ned på et level, hvor man siger at man er dårlige forældre, fordi man ikke lige gøre hvad de synes er rigtigt.

Jeg formulerede mig nok forkert.

Det jeg mente var:

Hvis du opretter en sådan tråd og stiller de spørgsmål du stiller, må du forvente at få en anelse tæsk. Sådan er det bare på sådan et her forum.

Når du så begynder at brokke dig over den anelse tæsk og dem der uddeler den, så bliver du jo selv til sådan en der uddeler tæsk. Så lad venligst være med det, og acceptér det forudsigelige.

Anmeld

23. januar 2013

modesty

Lullaby skriver:

Hvad mener du med det? Man er da ikke "for fin" på den bare fordi man ikke synker ned på andres niveau..

Jeg formulerede mig åbenbart forkert. Jeg mener at hvis man opretter sådan en tråd må man forvente at få kritiske kommentarer og så må man accepetere dem. Hvis man skyder igen, så synker man jo bare ned på niveau med dem man skyder på.

Anmeld

23. januar 2013

lilledittemor

modesty skriver:

Jeg formulerede mig nok forkert.

Det jeg mente var:

Hvis du opretter en sådan tråd og stiller de spørgsmål du stiller, må du forvente at få en anelse tæsk. Sådan er det bare på sådan et her forum.

Når du så begynder at brokke dig over den anelse tæsk og dem der uddeler den, så bliver du jo selv til sådan en der uddeler tæsk. Så lad venligst være med det, og acceptér det forudsigelige.

Jeg synes bestemt ikke det er i orden at give hinanden "tæsk".

Selvom vi har forskellige holdninger - og jeg gerne vil høre dem alle - så er vi voksne mennesker, som skal snakke pænt til hinanden uanset om vi har samme holdning eller ej.

Hende jeg skrev med som havde meget stærke meninger - jeg mener bestemt ikke at jeg "sank ned på det niveau".. Jeg svarede pænt og sagde fra, da jeg mente det blev for meget og jeg ikke selv ville kunne svare pænt tilbage.

Jeg bryder mig ikke om mudderkastning og synes at det er noget underligt noget, selvom det er et åbent forum

Anmeld

23. januar 2013

L&V

Ha en rigtig go tur, nyd hinanden... Er sikker på hun os vil nyde hendes mini ferie og som barn der blev passet af mine bedsteforældre hver uge kan jeg kun sige at det er skøøøønt at ha et godt og tæt forhold til dem..

Anmeld

23. januar 2013

Mettefpigen

Ditte_Marie skriver:

Jeg synes bestemt ikke det er i orden at give hinanden "tæsk".

Selvom vi har forskellige holdninger - og jeg gerne vil høre dem alle - så er vi voksne mennesker, som skal snakke pænt til hinanden uanset om vi har samme holdning eller ej.

Hende jeg skrev med som havde meget stærke meninger - jeg mener bestemt ikke at jeg "sank ned på det niveau".. Jeg svarede pænt og sagde fra, da jeg mente det blev for meget og jeg ikke selv ville kunne svare pænt tilbage.

Jeg bryder mig ikke om mudderkastning og synes at det er noget underligt noget, selvom det er et åbent forum

Glemt alt det folk skriver! Gør hvad i føler bedst, det er jer der kender bassen bedst...... Her er Lukas blevet passet en weekend om måneden siden han var ca 1 måned gammel da jeg havde behov for det, og han har det fint... I kan altid mærke om de har haft det godt eller ej.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.