Pasning i en hel weekend som 1-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

TNBC

Ditte_Marie skriver:

Præcis, præcis og præcis

.
Og så kan andre mener hvad de vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

modesty

Ditte_Marie skriver:

Hvor er det dog fantastisk som du kan skrive det

Jeg synes det er ærgeligt at - vi skal jo selvfølgelig have lov til at have forskellige meninger - men at nogen har så stort et behov for at "dunke" os andre oven i hovedet, fordi vi ikke har den "rigtige mening".. Selvom de siger at de respekterer at vi gør det anderledes, for det gør de jo ikke hvis du forstår?

Det med "fed skrift" tror jeg at du har helt ret i.. Jeg ved godt at det ikke udelukkende er pga. mor, men alligevel en stor del.

Jeg har ikke fået børn for at de skal passes, men min datter elsker min mor og har aldrig sagt et eneste piv, selvom hun er blevet passet med overnatning. Så jeg tror simpelthen ikke på at det er andet end godt for hende..

Er der nogen der har prøvet det? og hvad tænker i om det?

Ovenstående citat er fra dit start-indlæg. Jeg forstår ikke hvorfor du opretter en tråd og beder om folks tanker og holdninger når du for det første har besluttet dig og for det andet ikke synes at folk skal sige dig imod?

Anmeld

22. januar 2013

TNBC

modesty skriver:

Ovenstående citat er fra dit start-indlæg. Jeg forstår ikke hvorfor du opretter en tråd og beder om folks tanker og holdninger når du for det første har besluttet dig og for det andet ikke synes at folk skal sige dig imod?

Hvem siger at hun havde taget beslutningen da hun oprettede indlægget?
Hun vil høre hvad andre ville gøre og at hun så har valgt at det ikke er en dårlig idé.?

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Ditte_Marie skriver:

Sagen er den, at min mand og jeg rigtig gerne vil have noget kærestetid for at "huske" hinanden igen

I bryllupsgave fik vi et gavekort til et valgfrit hotel med 2 overnatninger..

Vores datter er lige fyldt 1 år, men har det fantastisk hos sin mormor når hun bliver passet.. men jeg tænker på om hun kan det en hel weekend?

Det er ikke længere væk end Middelfart (Vi er fra København), så hvis det ikke fungerer kan vi jo komme hjem ret hurtigt.

Jeg tror mest at det er mig der sætter spørgsmålstegn ved det, inderst inde ved jeg jo at hun vil hygge sig.. Vil bare ikke have at hun skal blive ked af det fordi vi ikke er der..

Laura var præcis 1 år, da hun blev passet en hel weekend fra fredag aften til søndag formiddag hos mine forældre og det gik rigtig fint, så bare kom afsted med jer og nyd hinanden. Det er nemlig noget mange glemmer i en hektisk hverdag

Anmeld

22. januar 2013

lilledittemor

modesty skriver:

Jeg havde ikke taget beslutningen endeligt da jeg oprettede indlægget Men tog den ret hurtigt da folk sagde go for it.

Jeg har bestemt ikke noget imod at folk har andre meninger end mig - det må de MEGET gerne men de skal ikke dunke mig oveni hovedet fordi jeg så har taget en beslutning som ikke passer dem.
Og hvor de lidt imellem linjerne siger at man er en dårlig forældre hvis jeg ikke gør som de selv ville have gjort
Man skal respektere hinanden og at vi alle er forskellige.

Anmeld

22. januar 2013

lilledittemor

Baagøe skriver:

Laura var præcis 1 år, da hun blev passet en hel weekend fra fredag aften til søndag formiddag hos mine forældre og det gik rigtig fint, så bare kom afsted med jer og nyd hinanden. Det er nemlig noget mange glemmer i en hektisk hverdag

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Tja, manden og jeg tog på bryllupsrejse (til Sverige) da Laura var omkring 6 mdr. - og det var 2 overnatninger - det gik så godt

Jeg har det sådan - så længde I er tryg ved situationen, så tror jeg bestemt det går godt

Det var friskt! Første gang min Laura sov ude var en enkelt overnatning, da hun var 7 mdr. og det gik også fint. Men så var jeg også til julefrokost fra 17.30-3.45, da hun kun var 6 uger, men det havde jeg altså bare brug for!

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Ditte_Marie skriver:

Jeg havde ikke taget beslutningen endeligt da jeg oprettede indlægget Men tog den ret hurtigt da folk sagde go for it.

Jeg har bestemt ikke noget imod at folk har andre meninger end mig - det må de MEGET gerne men de skal ikke dunke mig oveni hovedet fordi jeg så har taget en beslutning som ikke passer dem.
Og hvor de lidt imellem linjerne siger at man er en dårlig forældre hvis jeg ikke gør som de selv ville have gjort
Man skal respektere hinanden og at vi alle er forskellige.

Lige præcis! Se bort fra pessimisterne og tag afsted!

Anmeld

22. januar 2013

isabellasmor

modesty skriver:

Enig 

men synes nu jeg ser det tit herinde.. der bliver spurgt om folks meninger, men så snart man har sig nogle "tilhængere" så går det hen og bliver til at man som svarer, faktisk føler sig lidt til grin og ha brugt tid på og læse og komme med sin mening, fordi at man så pludselig får smidt i hovedet " jaja alle er forskellige" øøøøhh?? det er jeg klar over, og du bedte netop om alle disse forskellige meninger...... 

Anmeld

22. januar 2013

LR85

Ditte_Marie skriver:

Sagen er den, at min mand og jeg rigtig gerne vil have noget kærestetid for at "huske" hinanden igen

I bryllupsgave fik vi et gavekort til et valgfrit hotel med 2 overnatninger..

Vores datter er lige fyldt 1 år, men har det fantastisk hos sin mormor når hun bliver passet.. men jeg tænker på om hun kan det en hel weekend?

Det er ikke længere væk end Middelfart (Vi er fra København), så hvis det ikke fungerer kan vi jo komme hjem ret hurtigt.

Jeg tror mest at det er mig der sætter spørgsmålstegn ved det, inderst inde ved jeg jo at hun vil hygge sig.. Vil bare ikke have at hun skal blive ked af det fordi vi ikke er der..

Det lyder da fantastisk. 

Gør det endelig og nyd det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.