Klar til at få passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

LilleChelle

Baby2påvej skriver:

min datter blev kigget til da hun var ca 4 mdr, mens vi lige pyntede op til barnedåb, 10 min. kørsel fra bopælen, og så først igen da hun var ca 6 mdr, hvor vi var til bryllup og kom hjem om natten så hun ikke skulle passes alt for mange timer, men ellers så er det først efter hun blev 1½ år at vi er begyndt at bruge moster meget, men hun eeeeelsker sin moster og fætter, så 1 dag kan jeg lige undvære hende

Men hvis du har svært ved det, så vælg tidspunkter hvor han sover, så han ikke opdager I er væk...

Problemet er at han ikke sover i løbet af dagen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Moar2011

LilleChelle skriver:

Min dreng er 3 måneder nu. Og vi er inviteret til herning af kærestens nye arbejde - hvilket vil være 10 timer fra vi bliver hentet til vi er hjemme igen, hvis ikke der er forsinkelser. 

Jeg vil rigtig gerne med, for jeg får nok aldrig den chance igen - men jeg føler mig slet ikke klar til at skulle være væk fra ham så længe  

tror du ikke det bare er indtil du erkommet afsted

Anmeld

21. januar 2013

LilleChelle

Kay skriver:

det skal du ik være ked af det gør min også i STOR stil... men de får ik lov at passe så lnge deres holdning er som den er! og sådan er det bare! det er jeg simpelthend ik tryg ved...

Det er bare så svært når kæresten ikke helt støtter mig i det behov jeg har for at have ham hos mig

Anmeld

21. januar 2013

LilleChelle

Zafir skriver:

Altsååååå Idun var 10 mrd... Før hun blev passet en aften. Jeg havde brug for at have hende tæt på mig.

Frigg var 7 uger, da hun blev passet en eftermiddag (middagslur), men der var jeg klar

Det er forskelligt. Du skal ikke lade dig presse. Føl dit hjerte.

Det var noget af en forskel

Jeg føler mig presset til at lade ham passe Men føler bare det er alt for tidligt  

Anmeld

21. januar 2013

Kay

LilleChelle skriver:

Det er bare så svært når kæresten ikke helt støtter mig i det behov jeg har for at have ham hos mig

min sys også det er noget pjat  men der må jeg fortælle ham at det er forskellen på at være mor og være far... og at det kommer når vi er klar til det (vi= mig og baby)

Anmeld

21. januar 2013

LilleChelle

Storms-Mor skriver:

tror du ikke det bare er indtil du erkommet afsted

Det aner jeg ikke. I og med at han ikke er blevet passet endnu. Synes 10,5 time er længe første gang når jeg ikke aner hvordan jeg reagerer (Jeg har det i forvejen meget svært ved at folk holder, og har dermed sagt at jeg giver ham 'væk' når jeg er klar) på at skulle give ham til nogle andre der skal passe ham så længe. Og ikke mindst ved jeg heller ikke hvordan han reagerer ved at skulle passes af andre og lige pludselig have flaske ..

Anmeld

21. januar 2013

Zafir

LilleChelle skriver:

Det var noget af en forskel

Jeg føler mig presset til at lade ham passe Men føler bare det er alt for tidligt  

Der er MEGET stor forskel på mine piger temperaments mæssigt OG så var jeg 2. gangs mor med Frigg og jeg vidste godt at mit barn KUNNE møzzes af andre end mig

OGså sov hun 4-5 timer hverdag til middag Så hun opdagede ikke at hun blev passet. Idun trængte RIGTIG meget til en eftermiddag KUN med mor og far og IKKE lillesøster.

Så ja - mega stor forskel, men det var slet ikke noget jeg blev presset til, det føltes bare ok.

Men du skal IKKE lade dig presse. Det er DIN baby og DU føler det der er bedst

Og hvems behov tror de der presser dig de opfylder? Det er jo nok ikke din babys ihvertfald...

Anmeld

21. januar 2013

LilleChelle

Kay skriver:

min sys også det er noget pjat  men der må jeg fortælle ham at det er forskellen på at være mor og være far... og at det kommer når vi er klar til det (vi= mig og baby)

Her har jeg en kæreste der bare siger vi er to om at bestemme tingene .. 

Anmeld

21. januar 2013

Kay

LilleChelle skriver:

Her har jeg en kæreste der bare siger vi er to om at bestemme tingene .. 

men det er i jo så ik... for man kan ik diktere andre følelser... og hvis du føler et behov for at havde ham tæt på lidt endnu så skal du havde lov til det...

det er en ting jeg hader det er når folk... der i blandt min egen mand siger jeg ik kan eller må føle som jeg gør... for det er kun mig der kender mine følelser... ligesom det kun er dig der kender dine... og dem skal du havde lov at havde og arbejde med på din måde... sådan er det bare! bum!

ja man skal være fælles om beslutningerne og forældre rollen... og der i ligger der også at lytte til hinandens følelser!

Anmeld

21. januar 2013

anynom

LilleChelle skriver:

Var hun flaskebarn ?

Ja og det er selvfølgelig også en faktor (som jeg glemte)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.