Klar til at få passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

LilleChelle

raca skriver:

jammen så er han jo for lille til at blive passet.

længre er den jo ralt ikke.. i den alder har jeg bare taget mine med.. de havde brug for mig slut, og hvis ikke de var velkommende tja så skulle jeg barei kke med længre var den ikke..

Jeg føler heller ikke hverken ham eller jeg er klar til det. 

Men bliver alligevel presset fra alle sider  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Tulle28

LilleChelle skriver:

Ja, det gør man nok. 

Jeg føler det er meget tidligt allerede at skulle have bassen passet når han kun er 3,5 måned og i 10,5 time  

Det gjorde vi faktisk da vores store datter var 3 mdr. - nu jeg lige tænker over det. Vi skulle til bryllup, hvor børn ikke var velkomne. Vi var væk i 12 timer og jeg havde malket ud, så hun kunne få min mælk. Det gik helt fint Og jeg hyggede mig egentlig, selvom det var lidt stressende i starten.

Anmeld

21. januar 2013

Carina:-)

Yngstemand er 10 mdr,og han er endnu ikke blevet passet andet end 2 timer.

Længere end det er jeg (og han) ikke klar til.-

Du skal gøre som du føler for,og tvinger du noget igennem tror jeg du kommer til at sidde og fortryde det,og så er det jo ikke nogen fornøjelse.

Anmeld

21. januar 2013

Mettefpigen

LilleChelle skriver:

Hold da op .. det var meget. 

Jaa men når min mor blev voldsomt overfaldet og jeg fik en depression så kunne jeg ikk rigtig gøre andet.... Msn må jo gøre det der er bedst for en selv....

Anmeld

21. januar 2013

Kay

LilleChelle skriver:

Hvor dejligt i trapper sådan op. 

Og dejligt at jeg da åbenbart ikke bare er en sippet og dårlig mor fordi jeg ikke føler mig klar til at få ham passet så længe. 

det er du bestemt ikke...  jeg er stadig ik klar til 10 timer... og hun er 5 måneder

Anmeld

21. januar 2013

LilleChelle

Mettefpigen skriver:

Jaa men når min mor blev voldsomt overfaldet og jeg fik en depression så kunne jeg ikk rigtig gøre andet.... Msn må jo gøre det der er bedst for en selv....

Ohh, ja, så forstår jeg godt :/

Anmeld

21. januar 2013

LilleChelle

Kay skriver:

det er du bestemt ikke...  jeg er stadig ik klar til 10 timer... og hun er 5 måneder

Jeg føler mig ellers ret underlig lige pt. når svigerfamilien konstant kritiserer

Anmeld

21. januar 2013

2babygirls

LilleChelle skriver:

Hvornår er man klar til at få passet sit barn? 

Jeg føler mig slet ikke klar til at få passet min lille dreng endnu  

min datter blev kigget til da hun var ca 4 mdr, mens vi lige pyntede op til barnedåb, 10 min. kørsel fra bopælen, og så først igen da hun var ca 6 mdr, hvor vi var til bryllup og kom hjem om natten så hun ikke skulle passes alt for mange timer, men ellers så er det først efter hun blev 1½ år at vi er begyndt at bruge moster meget, men hun eeeeelsker sin moster og fætter, så 1 dag kan jeg lige undvære hende

Men hvis du har svært ved det, så vælg tidspunkter hvor han sover, så han ikke opdager I er væk...

Anmeld

21. januar 2013

Kay

LilleChelle skriver:

Jeg føler mig ellers ret underlig lige pt. når svigerfamilien konstant kritiserer

det skal du ik være ked af det gør min også i STOR stil... men de får ik lov at passe så lnge deres holdning er som den er! og sådan er det bare! det er jeg simpelthend ik tryg ved...

Anmeld

21. januar 2013

Zafir

Altsååååå Idun var 10 mrd... Før hun blev passet en aften. Jeg havde brug for at have hende tæt på mig.

Frigg var 7 uger, da hun blev passet en eftermiddag (middagslur), men der var jeg klar

Det er forskelligt. Du skal ikke lade dig presse. Føl dit hjerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.