Klar til at få passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

LilleChelle

SANIE89 skriver:

Hvis DU ikke er klar så blev hjemme

Intet er vigtigere end at du er tryk ved at efterlade ham ved dem du nu vil have ham passet af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Chili

LilleChelle skriver:

Nemlig - baby skal ikke være ked mere end højest nødvendigt. 

Så jeg tror det kommer til at være små ture her i byen indtil han bliver noget større.

Ja

Det lød ellers meget fedt det i var tilbudt

Anmeld

23. januar 2013

Lullaby

Zarina er blevet passet rigtig mange gange allerede. Den ene gang var det 4 timer da vi var i biografen. Nogle gange er det 2. Hun er i gode hænder og jeg er glad for, at hun kan få det gode forhold til min svigermor som alle de andre har.

Anmeld

23. januar 2013

LilleChelle

Chili skriver:

Ja

Det lød ellers meget fedt det i var tilbudt

Ja, helt vildt. Og nok ikke noget man får muligheden for igen. Men jeg føler mig bare slet ikke klar til at skulle være fra ham så længe  

Anmeld

23. januar 2013

LilleChelle

Lullaby skriver:

Zarina er blevet passet rigtig mange gange allerede. Den ene gang var det 4 timer da vi var i biografen. Nogle gange er det 2. Hun er i gode hænder og jeg er glad for, at hun kan få det gode forhold til min svigermor som alle de andre har.

Dejligt Jeg vil også gerne ud og lave noget med kæresten et par timer .. Men 10,5 time er godt nok lige i overkanten af hvad jeg er klar til endnu. 

Anmeld

26. januar 2013

Chili

LilleChelle skriver:

Ja, helt vildt. Og nok ikke noget man får muligheden for igen. Men jeg føler mig bare slet ikke klar til at skulle være fra ham så længe  

Også skal du ikke gøre det

Anmeld

26. januar 2013

Mamalou

Jeg tror altid det vil være lidt af en overvindelse den første gang den lille skal passes.

Den første gang, at jeg var væk fra min søn var da han var tre måneder gammel, og da var han sammen med sin far alene. Det synes jeg var svært, selvom det bare var nogle timer. Men jeg har vendt mig til tanken og nyder at kunne komme afsted - og det giver plus på moderkontoen

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.