Klar til at få passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

LilleChelle

MorDk skriver:

Enig! Følg dit hjerte ♥

Jeg prøver, men hvor er det hårdt når jeg bare for at vide jeg er sippet og overbeskyttende. Og at jeg aldrig lære at få passet mit barn hvis ikke jeg vil have ham passet nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

LilleChelle

modesty skriver:

Det lyder som en virkelig ufed svigerfamilie du har. Og hvis jeg må sige det, så synes jeg at det er for dårligt at din kæreste ikke støtter dig.

Du kommer sandsynligvis til at tage mange kampe med dem fremover hvis de har så anderledes et syn på børneopdragelse end du har, så hvis jeg var dig, ville jeg stå fast fra starten så de lærer at respektere dine valg som mor.

Jeg er faktisk også ret skuffet For jeg ville virkelig gerne have noget støtte fra ham  jeg allermest behøver det fra. 

Men ja, jeg må stå fast, men hvor er det svært når kæresten mener det samme som hans familie Og jeg absolut ikke ser det på samme måde som dem. 

Anmeld

22. januar 2013

2721

LilleChelle skriver:

Jeg har sagt til kæresten at sådan er der altså mange der har det, og at det er helt normalt. Men det mener han ikke der er og at jeg bare er overbeskyttende

Min søn er 2 år og 6 mdr og er max blevet passet 3 timer
Jeg stikker helt klart ud og får og har fået mange hug for det, men har lært at være ligeglad
Jeg synes ikke din kæreste og svigerfamilie lyder særligt søde. Håber du finder styrken til at sige fra og stå fast.
Følg dit hjerte.

Anmeld

22. januar 2013

LilleChelle

Bøllemyr skriver:

Min søn er 2 år og 6 mdr og er max blevet passet 3 timer
Jeg stikker helt klart ud og får og har fået mange hug for det, men har lært at være ligeglad
Jeg synes ikke din kæreste og svigerfamilie lyder særligt søde. Håber du finder styrken til at sige fra og stå fast.
Følg dit hjerte.

Hold da op - går du hjemme med ham ? 

Jeg synes også det er hårdt at mine behov ikke bliver accepteret 

Anmeld

22. januar 2013

2721

LilleChelle skriver:

Hold da op - går du hjemme med ham ? 

Jeg synes også det er hårdt at mine behov ikke bliver accepteret 

Ja, det gør jeg

Det kan jeg godt forstå, det er da også dybt respektløst. Håber det løser sig, men du er i mine øjne ganske normal og synes det lyder som deres ønsker og behov er det der styre deres mening.

Anmeld

22. januar 2013

Chili

LilleChelle skriver:

Jeg vil også gerne tage ud og spise etc. hvor jeg er i byen og ikke mere end 10 min. fra ham, hvis han eksempelvis ikke vil spise eller passeren ikke kan få ham til ro. 

Men når jeg skal være 200 km. væk, og så længe - så virker det hele uoverskueligt og jeg føler mig slet ikke klar til det. 

Det ville jeg heller ikke kunne klare ..

Præcis som du skriver, så kan den der passer altid ringe og man kan være hos sit barn i løbet af 5-10 min !

Anmeld

22. januar 2013

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Hvis DU ikke er klar så blev hjemme

Intet er vigtigere end at du er tryk ved at efterlade ham ved dem du nu vil have ham passet af.

Anmeld

22. januar 2013

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Fra din søster

Anmeld

22. januar 2013

LilleChelle

Bøllemyr skriver:

Ja, det gør jeg

Det kan jeg godt forstå, det er da også dybt respektløst. Håber det løser sig, men du er i mine øjne ganske normal og synes det lyder som deres ønsker og behov er det der styre deres mening.

Ja - jeg må se om jeg bliver tryg ved at lade ham være hjemme så længe. Men jeg tror ikke. Så jeg kommer nok ikke afsted og må skuffe kæresten. 

Anmeld

22. januar 2013

LilleChelle

Chili skriver:

Det ville jeg heller ikke kunne klare ..

Præcis som du skriver, så kan den der passer altid ringe og man kan være hos sit barn i løbet af 5-10 min !

Nemlig - baby skal ikke være ked mere end højest nødvendigt. 

Så jeg tror det kommer til at være små ture her i byen indtil han bliver noget større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.