Aflastningsfamilie søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Laulund87

Anonym skriver:

tak :-) kunne forstå hvis mit barn blev tvangs fjernet men her beder jeg jo selv om hjælp et par gange om måneden :-)

Ja og det er der ingen skam i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Laulund87

Anonym skriver:

tage sig sammen?! jeg vælger at ignorere dine svar da du selv på et tidspunkt skrev i en tråd at du var tæt på at få fjernet dit barn så behøver jeg vist ikke at Sige mere. du kan selv prøve at få det som jeg har det så kan du selv se hvordan det er! tænk at du står og træder på et andet menneske der har det dårligt inden i. jeg søgte råd i denne debat og ikke for at jeg kunne blive jordet!

Spring helt over de svar som du selv siger.. Det er uvidenhed og manglende forståelse for andre mennesker der kommer til udtryk der

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

tage sig sammen?! jeg vælger at ignorere dine svar da du selv på et tidspunkt skrev i en tråd at du var tæt på at få fjernet dit barn så behøver jeg vist ikke at Sige mere. du kan selv prøve at få det som jeg har det så kan du selv se hvordan det er! tænk at du står og træder på et andet menneske der har det dårligt inden i. jeg søgte råd i denne debat og ikke for at jeg kunne blive jordet!

Ja men det skete ikke De kunne godt se der ikk var nogen grund til det og jeg kender ALT til at være syg!!!! og jeg jorder dig ikke. jeg siger hvad jeg mener på en pæn og stille måde 

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Spring helt over de svar som du selv siger.. Det er uvidenhed og manglende forståelse for andre mennesker der kommer til udtryk der

ja og kender da flere herinde med børn som har det lige så svært som mig. så når man ikke er syg inden i så forstår man det ikke

Anmeld

17. januar 2013

Sabsy

Hej ano
Jeg er mor til en dreng på 2 1/2 år og jeg er da sikker på at han vil elske en lege kammerat hver anden weekend.. Jeg bor i Farum og du er mere end velkommen til at kontakte mig

Knus og varme tanker til dig og din familie

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

LufLuf skriver:

Hej ano
Jeg er mor til en dreng på 2 1/2 år og jeg er da sikker på at han vil elske en lege kammerat hver anden weekend.. Jeg bor i Farum og du er mere end velkommen til at kontakte mig

Knus og varme tanker til dig og din familie

tak for det søde tilbud men der er en lille alders forskel jo min er 16 måneder en pige. hun er meget foran sin udvikling løber allerede rundt. hun fylder 2 år til september :-)

Anmeld

17. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

ja og kender da flere herinde med børn som har det lige så svært som mig. så når man ikke er syg inden i så forstår man det ikke

Der er altid mindst en der lige skal jorde en lidt. Selvom at de ved at man har det dårligt. Ja man skal have lov til at sige sin mening, men man behøver ikke "sparke " til folk der har det dårligt i forvejen.
Man har jo ikke lyst til at søge om hjælp fra fremmede men en gang imellem går tingene ikke lige som man vil have.
Og ingen ved jo hvordan jeres hver dag er. Eller hvor meget du er sammen med dine børn. Så at sige: vil du ikke hellere være sammen med dit barn? Jo selvfølgelig vil man det. Men man vil jo hellere ikke have at ens børn skal se en have det dårligt, for det påvirker dem. Så hvis man har brug for en pause et par gange om måneden, så skal alle andre bare blande sig udenom.

Anmeld

17. januar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

tak for det søde tilbud men der er en lille alders forskel jo min er 16 måneder en pige. hun er meget foran sin udvikling løber allerede rundt. hun fylder 2 år til september :-)

Skøøønt!..
Min dreng er som sagt 2 1/2 år og er udviklet som en næsten 4årig (vi kan ikke sætte farten ned) - men hvis du har mod og lyst er du som sagt velkommen til at kontakte mig også kan vi måske tage et par lege dage med børnene og se om det kunne være noget? Det er kun et tilbud og du har ret til at sige nej
(Jeg bor i en fire værelses lejlighed, og der er mulighed for seperat værelse, og det koster intet i mad og bleer, da vi alligevel har det i hjemmet)

Knus

Anmeld

17. januar 2013

kirsti

Altså jeg er socialrådgiver, mine forældre har plejebørn og vi har haft deres plejebørn her i aflastning for selv plejefamilier har ofte aflastning ind imellem!

hvis du ik har noget familie der kan hjælpe så ville jeg ringe til kommunen og bede om hjælp. Du må virkelig ik bare finde nogen 'tilfældige'!

ved en aflastningsfamilie er det samme sted hver gang og du er sikker på at der er noget kontrol med stedet!

Anmeld

17. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

i nord Sjælland

du skal også være velkommen til at afsæt dem her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.