Aflastningsfamilie søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

TNBC

Doffie skriver:

Jeg vil ikk anbefale at ringe til kommunen, de tror straks alt muligt og pludselig mister du børnene.

Brug heller noget familie.

Hvad er det lige de skal tro??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Doffie

B&J skriver:

ej det passer altså ikke. kender mange børn der har været i aflastning uden de er blevet fjernet jeg var som lille mine søskende var også og vi boede da hos min mor og hver anden weekend var vi på besøg hos den aflastning

en ung familie jeg kender får deres pige passet hver 14dag fordi de kan få lidt ro og de får hende altså ikke fjernet...

Ok, kender kun tilfælde (mange tilfælde) hvor børnene ikke er kommet retur. Så JO det passer.

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

B&J skriver:

ej det passer altså ikke. kender mange børn der har været i aflastning uden de er blevet fjernet jeg var som lille mine søskende var også og vi boede da hos min mor og hver anden weekend var vi på besøg hos den aflastning

en ung familie jeg kender får deres pige passet hver 14dag fordi de kan få lidt ro og de får hende altså ikke fjernet...

Ok, kender kun tilfælde (mange tilfælde) hvor børnene ikke er kommet retur. Så JO det passer.

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke lige tid til at skrive noget detaljeret, da jeg lige har en lille Adam på armen.

Men ts - du skal bestemt ikke tage det Doffie skriver for gode ord. Det er selvfølgelig ikke sandt. Kommunen er der for at hjælpe.

Så du skriver simpelthen jeg lyver?

JEG kender mange tilfælde hvor en enlig mor har bedt om hjælp/aflastning og ingen af dem har fået lov at beholde børnene. 

Men ok Det sårn du ser det, og jeg ser det på anden måde.

Kan kun sige hvad jeg VED.

Anmeld

17. januar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg er heller ikk enlig . Jeg har en pige på 11 uger . Som har koliK desværre . Er vores andet barn med det . Den her gang har det været enormt hårdt os fordi man har en i forvejen .
Og jeg indrømmer jeg har fået noget hjælp af en sød dame . Og det er fantastisk . Hun er typisk af sted imellem en til to gange om måneden . Nogen tanker måske det er forkert . Men jeg kan simpelthen ikk klare det selv mere .
Jeg er os meget alene med børnene da min kæreste arbejder enormt meget .
Jeg synes klart du skal kontakte kommunen og få hjælp af dem .
Kram til dig

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

Yurie skriver:

Hvad er det lige de skal tro??

Der er jo nok en grund til man ber om en FREMMED familie til sine børn, fordi man ikke magter dem

Vi ser forakelligt på det og jeg skriver kun hvad jeg ved iht til folk jeg kender der har mærket det på egen krop hvad det vil sige at man siger kommunens familie afdeling at man ikke magter sine sine børn

Anmeld

17. januar 2013

Dinna88

Doffie skriver:

Så du skriver simpelthen jeg lyver?

JEG kender mange tilfælde hvor en enlig mor har bedt om hjælp/aflastning og ingen af dem har fået lov at beholde børnene. 

Men ok Det sårn du ser det, og jeg ser det på anden måde.

Kan kun sige hvad jeg VED.

Nej, jeg skriver at du skriver ting og sager baseret på DIN erfaring - og jeg kan med sikkerhed sige at den ikke er så sort på hvid.

Men det du skriver er ikke hvad ts skal tro på - hun skal bede om den hjælp hun har brug for, og er hun en kompetent mor, så er der ingen der bliver fjernet.

Anmeld

17. januar 2013

B&J

Doffie skriver:

jamen så er det jo fordi du er en dårlig forælder, eller børne ikke har det godt... hjemme, nogle har jo også bare behøv for lidt ro

Anmeld

17. januar 2013

TNBC

Doffie skriver:

Der er jo nok en grund til man ber om en FREMMED familie til sine børn, fordi man ikke magter dem

Vi ser forakelligt på det og jeg skriver kun hvad jeg ved iht til folk jeg kender der har mærket det på egen krop hvad det vil sige at man siger kommunens familie afdeling at man ikke magter sine sine børn

Så det er ok, hvis det er familiemedlemmer der passer dem flere gange om måneden som aflastning for de er familie.?? Hvad med dem der får en FREMMED barnepige??? Er det også fordi man ikke magter børnene?
Man får jo ikke sine børn passet fordi man ikke magter dem, men fordi man lige har brug for at trække vejret og få energien tilbage.
Forældre der har fået taget deres børn fra dem,der har nogrt været en dybere grund. Kommunen fjerner jo ikke børn uden en grund.
Ts har det dårligt og vil være en god mor for sine børn, og spørg derfor om hjælp. Det synes jeg er flot.

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

B&J skriver:

jamen så er det jo fordi du er en dårlig forælder, eller børne ikke har det godt... hjemme, nogle har jo også bare behøv for lidt ro

Du skal lige lade være med at være så hurtigt og kalde MIG for en dårlig forælder. Hvad bilder du dig egentlig ind? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.