Aflastningsfamilie søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

MSM

Selvfølgelig vil kommunen gå ind og undersøge sagen nærmere da der jo skal være en grund til at man kan få en aflastningsfamilie. Men det betyder altså ikke nødvendigvis at du mister barnet af den grund.

Der er faktisk mange familier der i dag selv tager kontakt til kommunen for at undersøge hvilke muligheder der er for at få noget hjælp og det er jo egentlig meget godt at man selv søger hjælp inden det går helt galt og man slet ikke magter det - og netop derfor er nødt til at få børnene fjernet.

Men jeg synes i det vil være en fin ide at kontakte kommunen og tage en snak med dem.

Håber du får den hjælp som du har brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Laulund87

Anonym skriver:

ja og kender da flere herinde med børn som har det lige så svært som mig. så når man ikke er syg inden i så forstår man det ikke

Nogle mennesker får det bare bedre ved at nedgøre andre..

Nej så forstår man det ikke, men en smule forståelse ville klæde mange.

Jeg er selv blevet tilbudt aflastning og i perioder overvejer jeg det, må jeg indrømme. De perioder hvor jeg er helt nede, som lige i tiden.

Anmeld

17. januar 2013

Koen.

Laulund87 skriver:

Nogle mennesker får det bare bedre ved at nedgøre andre..

Nej så forstår man det ikke, men en smule forståelse ville klæde mange.

Jeg er selv blevet tilbudt aflastning og i perioder overvejer jeg det, må jeg indrømme. De perioder hvor jeg er helt nede, som lige i tiden.

Send hende ned til os

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

Send hende ned til os

Du har vist rigeligt selv søde

Men hold da op det gør ondt at man føler man vil give sin højre arm for lidt ro for sig selv

Anmeld

17. januar 2013

baby012

Må tilslutte mig  hesøth   her .. 

Det var da vvildt som der er mange der får passet deres børn af det offentlige  

er der slet ikke noget familie som han gå ind og hjælpe ?? eller kan manden ikke tage over ??

får nok skæld ud nu: 

men kan slet ikke sætte mig ind i det, og det indrømmer jeg.. 

jeg holder min datter hjemme fra institution HVER gang der er en mulighed.. hun bliver passet 17 timer hver uge (nogen gange 20).. 

er 1 år gammel, og blevet passet af familie tre overnatninger.. 

er det fordi at børnene er en for står mundfuld ? 

eller magter man bare ikke opgaven man har påtaget sig? 

(spørger af nysghed, ingen skal føle sig trådt på) 

tænker bare, om der så ikke er andet i ens liv man kan skære ned på ? bede manden om at tage det praktiske ?

synes det er voldsomt at sende sit barn væk.. og vidste faktisk ikke det var noget man kunne bede om  

(igen, dette er ikke for at anklage, eller angribe nogen, undre mig bare og er nysgerrig. ) 

Anmeld

17. januar 2013

Koen.

Laulund87 skriver:

Du har vist rigeligt selv søde

Men hold da op det gør ondt at man føler man vil give sin højre arm for lidt ro for sig selv

Vi har altid tid, overskud og plads til en til hvis det er.. Bare sig til.

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

Vi har altid tid, overskud og plads til en til hvis det er.. Bare sig til.

Du er så sød, men det er jo ikke noget nyt

Jeg skal nok huske dit tilbud

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

Lahn11 skriver:

Må tilslutte mig  hesøth   her .. 

Det var da vvildt som der er mange der får passet deres børn af det offentlige  

er der slet ikke noget familie som han gå ind og hjælpe ?? eller kan manden ikke tage over ??

får nok skæld ud nu: 

men kan slet ikke sætte mig ind i det, og det indrømmer jeg.. 

jeg holder min datter hjemme fra institution HVER gang der er en mulighed.. hun bliver passet 17 timer hver uge (nogen gange 20).. 

er 1 år gammel, og blevet passet af familie tre overnatninger.. 

er det fordi at børnene er en for står mundfuld ? 

eller magter man bare ikke opgaven man har påtaget sig? 

(spørger af nysghed, ingen skal føle sig trådt på) 

tænker bare, om der så ikke er andet i ens liv man kan skære ned på ? bede manden om at tage det praktiske ?

synes det er voldsomt at sende sit barn væk.. og vidste faktisk ikke det var noget man kunne bede om  

(igen, dette er ikke for at anklage, eller angribe nogen, undre mig bare og er nysgerrig. ) 

Anmeld

17. januar 2013

hesøth

Anonym skriver:

det har du helt ret i du aner ikke hvad du snakker om! jeg vidste der ville komme med en kommentar som denne. når man ikke selv har en depression eller er syg inden i og har det svære end andre så kan man slet ikke forstå det eller sætte sig ind i hvordan jeg har det!

Nej, så forstår jeg måske ikke dig, MEN med hvad så med din mand/kæreste? Hvorfor vælger han sin fritid højere end at hjælpe dig med pasning af jeres eget barn?

Og nej jeg er ikke ude på at jorde nogen - jeg forstår bare ikke at fædrene ikke træder til, hvis moren ikke kan magte det?

Anmeld

17. januar 2013

hesøth

B&J skriver:

det spørgsmål skal du ikke stille mig jeg elsker at have min dreng hjemme og elsker tiden med ham <3, men nogle forælder magter ikke barnet så meget eller børne, især ikke hvis de selv feks har en deperation, nogle gør ikke alle, jeg ved ikke hvad der gør folk vil have en aflastning....

jeg ville ønske jeg havde flere timer sammen med daniel ind jeg har selv om jeg aflevere ham sent og henter ham tidligt <3 men vi har jo forskelle behov og vi har jo forskelligt en grænse hvor svært hårdt osv det er....

Nej det var nu heller ikke møntet på dig og din situation - sorry

Det var generelt - og pga din udtalelse om at kende til "mange tilfælde", menst fordi jeg ikke kender og/eller har hørt om et eneste tilfælde i mit nærsamsund nogensinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.