Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Doffie skriver: Du skal lige lade være med at være så hurtigt og kalde MIG for en dårlig forælder. Hvad bilder du dig egentlig ind?
Du skal lige lade være med at være så hurtigt og kalde MIG for en dårlig forælder. Hvad bilder du dig egentlig ind?
Mon ikke hun har brugt ordet "du" som man bruger ordet "man".
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor i landet bor du?
det gør jeg heller ikke der stod ingen steder du selv havde prøvet det men som sagt der er altid en grund hvorfor man får fjernet sine børn ....
Dinna88 skriver: Mon ikke hun har brugt ordet "du" som man bruger ordet "man".
rikkeregnbue skriver: Hvor i landet bor du?
Selvfølgelig får du ikke fjernet dit barn ved at bede om hjælp, christ nogle fordomme folk har altså og det er synd og skam!
Ring til kommunen og forhør dig
Anonym skriver: i nord Sjælland
i nord Sjælland
Okay, det var ærgeligt Kender ellers mange hernede som nok godt kunne hjælpe
Men tror du skal ringe til din kommune og spørge af så. Og kæmpe kram!
Laulund87 skriver: Selvfølgelig får du ikke fjernet dit barn ved at bede om hjælp, christ nogle fordomme folk har altså og det er synd og skam! Ring til kommunen og forhør dig
Yurie skriver: Altså hvis du har lyst kan jeg sagtens tage dit barn(sorry kan ikke lige huske om det er en dreng eller en pige) nogle timer hver anden weekend eller andet. Jeg har ikke lige ting til at have et barn boede, men det kommer måske.
Altså hvis du har lyst kan jeg sagtens tage dit barn(sorry kan ikke lige huske om det er en dreng eller en pige) nogle timer hver anden weekend eller andet. Jeg har ikke lige ting til at have et barn boede, men det kommer måske.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128