Aflastningsfamilie søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

B&J

hesøth skriver:

Nej det var nu heller ikke møntet på dig og din situation - sorry

Det var generelt - og pga din udtalelse om at kende til "mange tilfælde", menst fordi jeg ikke kender og/eller har hørt om et eneste tilfælde i mit nærsamsund nogensinde.

Helt okay tog det nu ikke så hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

wamse

Selvfølgelig kan du bede kommunen om hjælp, om de vurderer om de kan tilbyde dig hjælpen

Selvfølgelig bliver ens barn ikke bare tvangsfjernet, det gør det jo kun, hvis der er belæg for det

Mit yngste barn er i aflastning, og det er ikke noget, som man bare får tilbudt, der ligger altså en fagligundersøgelse og begrundelse bag et sådan tiltag.

Her er der ingen far til at aflaste, og min familie kan heller ikke bruges til det, da vi har en ikke særlig hensigtsmæssigt dynamik i familien.

Ud over det så har jeg nogle psykiske problemer, og det er sundt for mit barn at være hos nogle mennesker hver anden weekend, som også rustes til at have et barn med særlige vilkår.

Anmeld

17. januar 2013

NovemberBaby2013

Du kan måske klare det privat? Det er jo bare en slags børnepasning? Hvor kommer du fra?

Anmeld

17. januar 2013

NovemberBaby2013

Skriv evt. privat til mig :-)

Anmeld

17. januar 2013

Dinna88

B&J skriver:

Derudover..... så er jeg ret målløs over folk i den her tråd. Selvfølgelig skal man bede om den hjælp man har brug for, og man skal bestemt ikke dømme andre, når der er sygdom indblandet. Det er så situationsafhængigt som det kan blive. Ryster på hovedet over folks udtalelser.

Anmeld

17. januar 2013

wamse

Dinna88 skriver:

Derudover..... så er jeg ret målløs over folk i den her tråd. Selvfølgelig skal man bede om den hjælp man har brug for, og man skal bestemt ikke dømme andre, når der er sygdom indblandet. Det er så situationsafhængigt som det kan blive. Ryster på hovedet over folks udtalelser.

Helt enig

INGEN får tildelt aflastning med mindre der er en god begrundelse til det

Anmeld

17. januar 2013

Dinna88

wamse skriver:

Helt enig

INGEN får tildelt aflastning med mindre der er en god begrundelse til det

Og selvfølgelig får folk ikke fjerner deres barn også  OG selvfølgelig er det ikke "fordi man ikke var forbedt på arbejdet," eller  "fordi man ikke kan magte sine børn." 

Anmeld

17. januar 2013

Monski

Hold da op en voldsom debat, hvad med at indse at der altså er en verden til forskel på hvor meget der skal til før kommuner tvangsfjerner børn!
Bor selv i en kommune hvor der skal rigtig meget til, nærmest for meget!!
Men kommunen ved siden af tvangsfjerner langt flere børn på langt mindre grundlag..
Spørg mig ikke hvorfor og om der ikke er regler for det. I dont know!!

Anmeld

17. januar 2013

B&J

Dinna88 skriver:

nemlig folk skal have den hjælp de har behøv for det er meget bedre ind ikke få nogle hjælp og man til sidst ikke kan mere....

Anmeld

17. januar 2013

o1Mutte

Jeg syntes alle skal ha en for at bede om hjælp når det bliver svært. Alle ved hvor svært det er at have behov for hjælp, og det må da være endnu sværere når det gælder ens barn/børn!
Derfor er jeg dissideret CHORKERET over nogen af de ufølsomme kommentarer nogen kommer med!
Det er da 1000 gange bedre at bede om hjælp, og være en super mor i hverdagen og kan lade op et par gange om måneden, end at være sur, træt, udkørt osv. osv. hele tiden.

Håber I tænker jeg om en anden gang, og lige lader de fordømmende kommentarer blive inde i jeres hoved.

Til TS håber du finder en løsning for dig og din familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.