Aflastningsfamilie søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Kan se på din profil at du bor i Italien det er da vidst lige langt nok væk

Nej bor i helsingør, men kan ikke få redigeret min tekst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nej bor i helsingør, men kan ikke få redigeret min tekst.

okay det er ca 40 min herfra. men skal have dig i tankerne hvis det er

Anmeld

17. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

okay det er ca 40 min herfra. men skal have dig i tankerne hvis det er

Det skal du være.velkommen til.

Anmeld

17. januar 2013

helle85

B&J skriver:

ej det passer altså ikke. kender mange børn der har været i aflastning uden de er blevet fjernet jeg var som lille mine søskende var også og vi boede da hos min mor og hver anden weekend var vi på besøg hos den aflastning

en ung familie jeg kender får deres pige passet hver 14dag fordi de kan få lidt ro og de får hende altså ikke fjernet...

Anmeld

17. januar 2013

hesøth

B&J skriver:

ej det passer altså ikke. kender mange børn der har været i aflastning uden de er blevet fjernet jeg var som lille mine søskende var også og vi boede da hos min mor og hver anden weekend var vi på besøg hos den aflastning

en ung familie jeg kender får deres pige passet hver 14dag fordi de kan få lidt ro og de får hende altså ikke fjernet...

Ja jeg er da ved at falde ned af stolen af at høre om, hvor mange, der får passet børn af det offentlige - bare lige for at få en pause....

Det er da helt vildt.

Er barnet ikke i forvejen i institution hele dagen? Er det ikke pause nok?

Hvad med en barnepige - hvad med selv at finde en reservebedste, hvis der ikke er familie, der kan hjælpe.... eller man arbejder så meget, at man ikke selv kan passe sit barn i weekenden.

Og nej jeg ved sikkert ikke hvad jeg snakker om, men jeg er godt nok rystet over at det åbenbart er så udbredt og almindeligt, som det lyder som om i denne debat.

Anmeld

17. januar 2013

B&J

hesøth skriver:

Ja jeg er da ved at falde ned af stolen af at høre om, hvor mange, der får passet børn af det offentlige - bare lige for at få en pause....

Det er da helt vildt.

Hvad med en barnepige - hvad med selv at finde en reservebedste, hvis der ikke er familie, der kan hjælpe.... eller man arbejder så meget, at man ikke selv kan passe sit barn i weekenden.

Og nej jeg ved sikkert ikke hvad jeg snakker om, men jeg er godt nok rystet over at det åbenbart er så udbredt og almindeligt, som det lyder som om i denne debat.

det spørgsmål skal du ikke stille mig jeg elsker at have min dreng hjemme og elsker tiden med ham <3, men nogle forælder magter ikke barnet så meget eller børne, især ikke hvis de selv feks har en deperation, nogle gør ikke alle, jeg ved ikke hvad der gør folk vil have en aflastning....

jeg ville ønske jeg havde flere timer sammen med daniel ind jeg har selv om jeg aflevere ham sent og henter ham tidligt <3 men vi har jo forskelle behov og vi har jo forskelligt en grænse hvor svært hårdt osv det er....

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Det er da helt vildt.

det har du helt ret i du aner ikke hvad du snakker om! jeg vidste der ville komme med en kommentar som denne. når man ikke selv har en depression eller er syg inden i og har det svære end andre så kan man slet ikke forstå det eller sætte sig ind i hvordan jeg har det!

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

hesøth skriver:

Det er da helt vildt.

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

det har du helt ret i du aner ikke hvad du snakker om! jeg vidste der ville komme med en kommentar som denne. når man ikke selv har en depression eller er syg inden i og har det svære end andre så kan man slet ikke forstå det eller sætte sig ind i hvordan jeg har det!

Jeg ved hvad det vil sige at være syg, og ikke kunne magte noget. Men det har dit barn ikk selv bedt om

Man må bare ta sig sammen ligesom hvis man er syg med influenza

Går dit barn(børn ikk i instituion ?

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Jeg ved hvad det vil sige at være syg, og ikke kunne magte noget. Men det har dit barn ikk selv bedt om

Man må bare ta sig sammen ligesom hvis man er syg med influenza

Går dit barn(børn ikk i instituion ?

tage sig sammen?! jeg vælger at ignorere dine svar da du selv på et tidspunkt skrev i en tråd at du var tæt på at få fjernet dit barn så behøver jeg vist ikke at Sige mere. du kan selv prøve at få det som jeg har det så kan du selv se hvordan det er! tænk at du står og træder på et andet menneske der har det dårligt inden i. jeg søgte råd i denne debat og ikke for at jeg kunne blive jordet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.